Hypsilofodonten Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 er gøyest og kjøre bil om vinteren bortsett fra skraping da men båtlivet frister mest, vi er jo starter på hjemmreisen, solen er snudd! Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Vel det eneste jeg hater med vinteren er all snømåkingen. Ellers er det helt ok. Litt må man lide i løpet av et år Lenke til kommentar
bkak Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Skal vedde på at noen lager en "Jeg savner vinteren"-tråd i sommerferien ^_^ selv liker jeg vinteren. Snøballer, mørke og kakao gjør det koslig. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg liker å kunne gå til butikken uten å få "frostbite" eller forkjølelse på veien. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg haaaater vinteren! Lengter til sommeren så myyyyyyeeeeee!!!! Beklager den overdrene bruken av utropstegn, men dere aner ikke hvor dypt mitt savn går.. Dj sammy - Boys of summer! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 *kremt* The Ataris - Boys of Summer ÆSJ! Nå er det ikke vinter-vinter engang, bare REGN og GLATT IS og FANESKAP! Dette suger! Sommer NÅÅÅÅÅÅ! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Slutter meg til det! Hater vinteren, selv om slalom kan være moro nok. Nei, Florida er stedet om vinteren... Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Slutter meg til det! Hater vinteren, selv om slalom kan være moro nok. Nei, Florida er stedet om vinteren... ja haaper vi drar til Florida...litt usikker om skal ditt eller ikke... men det blir Florida, Alabama eller noe lignende sommer og sol Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Sommer suger! (bortsett fra feriepenger da) -Varme -Bråk -Fyllesvin fra quarten som reker rundt i gatene og forpester -Masse folk .. over alt -Varme -For mye sol til å se noe på skjermen -Vel .. Varme Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det er varmen vi andre savner da! Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Er jo også litt digg om vintern også. Flere LANS, og ikke så varmt å sitte inne. Varmen om sommern i norger er ikke så hard da. Tror jeg liker sommern og vintern 50/50 jeg. Det er våren og høsten som suger da, de er bare mellomledd. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Er jo også litt digg om vintern også.Flere LANS, og ikke så varmt å sitte inne. Varmen om sommern i norger er ikke så hard da. Tror jeg liker sommern og vintern 50/50 jeg. Det er våren og høsten som suger da, de er bare mellomledd. Jeg synes våren er kjempefin! Det er utrolig fint å gå i skogen en vårdag. Endret 28. desember 2003 av Treblad Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Sommer er gøy, Da vil jeg ned til tyskland igjen. Autobahn, Bratwurst, biergarten, tropesommer... MHM Gleder meg Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kort oppsummert: Vinter suger, alt er teit om vinteren. Sommer er best, alt er fett om sommeren. De som mener noe annet er teite. (ja, jeg savner sommeren som f) Lenke til kommentar
dork Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Da er jeg vel teit da.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ja, det er du!!! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg savner SNØ!!! Nå får jeg ikke jobbet på skitrekket... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det er det eneste morsomme med vinteren! Alpint! Lenke til kommentar
dork Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 ...slipper jo det ekle sommerlyset da. Blir jo så daff av varmen også. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Slik vinteren er nå er det bare noe dritt. Vinteren skal liksom ha snø og greier med det har knapt vært snø i 3 dager hittil i bergen. Fanden ta regnen. Hater regn og vind. /me vil ha 2meter med snø i bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå