bjaa Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Satt å bladde mellom noen bilder jeg tok i sommer, og tenkte litt... Så deilig det er med sommeren igrunn...bading, varme og kos. Nå er det bare kulde og dritt vær/føre. Gleder meg til sommeren da jeg skal sykle til Helgeroa (hvor min mormor har Camping vogn) og bare slappe av, leve livet...Uten å bekymre seg over PC og den slags "dritt" Savner det bare så! Noen flere som er med meg? Edit: glemte noen få sommerbilder jeg har lagt ut... http://home.online.no/~mbjaal/sommer/ Endret 26. desember 2003 av bjaa Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) JAA! jeg HATER vinteren! det er vått og kalt og drit og fittefa3n i h3lv3te drittskap!! . får ikke kjørt den deilige mitoen min heller Endret 26. desember 2003 av kjakan_mm Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Savner sommeren litt. Tar været som det kommer. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Sommer er best Ett bilde ifra Solastranden jeg var på i sommer, det kan være fint i Norge også http://www.home.no/victork/strand.JPG Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ett bilde ifra Solastranden jeg var på i sommer Kan raskt bli for mye sommer også da - om vinteren kan man i det minste regulere temperaturen selv. 40? hele døgnet blir raskt slitsomt. [OT] Solastranda er fin ja... så lenge man ikke tenker så mye på at man trenger bare grave én meter ned i sanden for å komme til kloakken. Nok om det. [/OT] Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har ingenting i mot sommeren, men kan ikke si jeg savner den spesiellt. Nå ser jeg fram til en snørik (forhåpentligvis) og kald vinter Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 gleder meg at jeg kan kjøre i båten min Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg vil skaaaaate! Og chillen på stranda osv! jeg liker ikke vinteren Lenke til kommentar
falut Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg vil skaaaaate! Og chillen på stranda osv! jeg liker ikke vinteren Er det ingen innehaller der du bor da? Jeg skal skate i en innehall i morra... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg vil skaaaaate! Og chillen på stranda osv! jeg liker ikke vinteren Hva med Snowboard elns? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Snowboard ekke halvparten så morra, og nei, her i Oslo er det ingen skatehaller Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 sommer er digg.. Vinteren.... SUGER.... Lenke til kommentar
falut Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Er det ikke innehaller i Oslo du liksom. Visst du går på spotguiden på Rollingmag og velger østlandet så ser du på Oslo at det er en innehall på Haugenstua. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 åååh, øyturer med mange venner, grilling og pilsing digg det, ja Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Joachim, har du vært der? Jeg var der tre helger på rad, og den er LITEN Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 dra på båt tur i tre laaaaaaaaaange uker med venner en ikke treffer ellers. DET er digg. gleder meg som bare f... Lenke til kommentar
falut Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Joachim, har du vært der? Jeg var der tre helger på rad, og den er LITEN Nix... Den hallen jeg skal på i morra er sikkert mindre, men jeg får skata i det minste. Det er bedre å skate enn å sitte hemme og dasse. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det er sant, men Frognerparken og Voldsløkka er bedre om sommeren ass! Jeg saaaaaaavner sommeren!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det er sant, men Frognerparken og Voldsløkka er bedre om sommeren ass! Jeg saaaaaaavner sommeren!!! Jeg å... for ikke å snakke om lange, varme sommerkvelder på rådhusplassen, fint avrundet med et par kalde pils i friluft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå