Eriksendrul Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Tenkte og prøve red dead redemption 2 til pc, Ser det kommer ut 5 november, men det står ikke noe klokkeslett på release. prøvde og google litt, men finner ikke noe klokkeslett, kun dato Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Tenkte og prøve red dead redemption 2 til pc, Ser det kommer ut 5 november, men det står ikke noe klokkeslett på release. prøvde og google litt, men finner ikke noe klokkeslett, kun dato Kun dato betyr i 99% av tilfellene, tidligst 00:00 , senest 09:00 . Har det så mye å si ? Preload er tilgjengelig alt også. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. november 2019 Forfatter Del Skrevet 4. november 2019 Kun dato betyr i 99% av tilfellene, tidligst 00:00 , senest 09:00 . Har det så mye å si ? Preload er tilgjengelig alt også. Det kan hende at det har noe og si for noen ja, Men takk for svar 2 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Red Dead Redemption 2 PC version is set to have an unlock time of 1pm GMT, with RDR2 available to download from Steam and the Rockstar Games Launcher Sitat herfra Med andre ord: om 10 minutter ca. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Kan bekrefte at spillet har satt i gang 'decrypting'. Vil nok ta sin tid! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. november 2019 Forfatter Del Skrevet 7. november 2019 Kan bekrefte at spillet har satt i gang 'decrypting'. Vil nok ta sin tid! selv på en ganske bra rigg så tok det oppunder 2 timer med decryptering, Nedlasting på en 500/500 linje tok også mange timer, Rockstar har vell ikke akkurat det siste innen servere Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 selv på en ganske bra rigg så tok det oppunder 2 timer med decryptering, Nedlasting på en 500/500 linje tok også mange timer, Rockstar har vell ikke akkurat det siste innen servere To timer? Gikk 10-15 min hos meg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 To timer? Gikk 10-15 min hos meg Tok 15-20 minutter for meg. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. november 2019 Forfatter Del Skrevet 7. november 2019 To timer? Gikk 10-15 min hos meg Jeg vet ikke hvorfor det tok så lang tid, Dataen sto uten andre oppgaver, spillet var installert på SSD. Men det fungerer jo veldig bra ellers så skal ikke klage, Kunne ikke spille med en gang uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå