lglinstad Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Hei, Ser etter en ny tlf. på finn. Ettersom denne mobilen har vært en del av en samsung kampanje hvor man har kjøpt tv og fått med mobil, så ser det ut som denne kan kjøpes ny for ca 4000,- Er det noen bedre kjøp hvis man ønsker en helt ny tlf? Eneste minuset jeg har lest er at den har dårlig batteri tid? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Jeg har den, og er superfornøyd. Har hatt S6 og S8 Edge før denne. Liker at den har gått litt ned i størrelse rent fysisk. Opplever ikke batteritiden som noe negativt. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 (endret) Sambo har den, veldig fornøyd. Om du finner den til 4000 er det jo et røverkjøp. Vi betalte ca 5500 (i butikk), det er det billigste jeg har sett den på lenge. Endret 4. november 2019 av :utakt Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Super fornøyd jeg også ?. Hatt iPhone i mange år nå, og ventet lenge på en god Android mobil med litt mindre størrelse, godt kamera og ikke minst flat skjerm. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Min mor har hatt denne siden den kom i salg og er kjempefornøyd. Bra kamera og hendig størrelse, fin skjerm og grei batteritid. Til 4000 kroner er den et kjempebra kjøp vil jeg påstå, ser det ligger en del av dem på Finn.no pga kampanjen hvor du fikk en slik med ved kjøp av Samsung TV'er. Lenke til kommentar
lglinstad Skrevet 4. november 2019 Forfatter Del Skrevet 4. november 2019 Da ble det galaxy s10e til 4500,- ferdig levert:) 1 Lenke til kommentar
Doge Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Da ble det galaxy s10e til 4500,- ferdig levert:) Finn.no eller butikk? Lenke til kommentar
lglinstad Skrevet 4. november 2019 Forfatter Del Skrevet 4. november 2019 Finn.no eller butikk? Finn.no. Ny med plastikken på boksen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå