Luakon Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Var ute for å handle og låste bilen med nøkkel. Når jeg kom tilbake ville ikke bilen låse seg opp. Byttet batteri i desember. Jeg fikk låst men ikke åpnet. Etter 15 trykk åpnet den seg endelig. Har dere tips hva det kan være??? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) fjernstyrt nøkkel ? kan være det er dårlig kontakt på knappen, i selve nøkkelen , om denne nøkkelen er gammel og slitt ? Byttet batteri i den fjernstyrte nøkkelen og ? Kan være en ide å kjøpe ny fjernstyrt nøkkel om den er gammel og slitt og sjelden reagerer på trykk ? Jeg har selv måtte kjøpe ny fjernstyrt nøkkel på min C3 da nøkkelen var gammel og slitt. Ville ofte ikke reagere når jeg trykket på den. Endret 3. november 2019 av spetter Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Hva slags bil? Jeg hadde en Audi A6 som spiste tre-fire nøkkelbatterier i året. Lenke til kommentar
Luakon Skrevet 3. november 2019 Forfatter Del Skrevet 3. november 2019 fjernstyrt nøkkel ? kan være det er dårlig kontakt på knappen, i selve nøkkelen , om denne nøkkelen er gammel og slitt ? Byttet batteri i den fjernstyrte nøkkelen og ? Kan være en ide å kjøpe ny fjernstyrt nøkkel om den er gammel og slitt og sjelden reagerer på trykk ? Jeg har selv måtte kjøpe ny fjernstyrt nøkkel på min C3 da nøkkelen var gammel og slitt. Ville ofte ikke reagere når jeg trykket på den. ok takk, skal bytte hele nøkkel har eget andel på 500kr. Ny nøkkel hos VW kostet 3800kr ferdig programmert på bilen på nøkkel og bil Lenke til kommentar
Luakon Skrevet 3. november 2019 Forfatter Del Skrevet 3. november 2019 Hva slags bil? Jeg hadde en Audi A6 som spiste tre-fire nøkkelbatterier i året. VW passat 2010 4 motion 170hk Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) Jeg vet noen VW Forder (og sikkert andre merker) har problemer med selve mikrobryteren i nøkkelen. Kan byttes men er knotete å lodde SMD-komponenter. Veldig smått. Endret 3. november 2019 av sedsberg Lenke til kommentar
Luakon Skrevet 4. november 2019 Forfatter Del Skrevet 4. november 2019 Jeg vet noen VW Forder (og sikkert andre merker) har problemer med selve mikrobryteren i nøkkelen. Kan byttes men er knotete å lodde SMD-komponenter. Veldig smått. Bytter mest sannsynlig til ny nøkkel Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå