Eplesaft Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Hei! Ifm. at vi overtok en leilighet for et lite år siden, fikk vi montert kjøkken fra Sigdal. Det fulgte med en Whirlpool akz6280 innebygd stekeovn, som vi valgte som tilvalg. Ift. andre stekeovner jeg har vært borti, synes jeg at denne steker tregt - skal vi f.eks. steke pizza med en gitt temperatur og antall minutter, må den gjerne stekes lenger enn det største antall minutter som står anvist. Det er en elektrisk stekeovn. Har tatt hånden min inni stekeovnen og kjent under og over en stekeplate som lå inni - det kjennes ut som det er varmere over enn under, vet ikke om det er slik det skal være? Er det noen måte å finne ut av om det er noe galt med stekeovnen? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Er den satt på rett funksjon? Nymotens ovner har så mange innstillinger 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Det kan være at varmeelementet for undervarmen er defekt, eller at det ikke aktiveres når riktig innstilling er valgt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Har du et steketermometer du kan legge inn i ovnen for å sjekke temperaturen nede, i midten og oppe? Ta gjerne tida på oppvarminga også. 2 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Kan du stille ovnen til bare undervarme? Hvis varmeelementet under er gåent, så vil ovnen da ikke bli varm i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Hvis termostaten fungerer greit er tipset over gull til å teste undervarme. Vet ikke om elementene kan fungere halvbra. Har i alle fall vært borti at elementene ryker helt slik at de ikke tar strøm på terminalene og derfor forblir helt kalde. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå