ReaveЯ Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Lingard burde vel droppe fotballen og heller gå over til å bli blogger eller noe i den dur.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Burde fått så mye mer ut av den sluttspurten. Liten kanonade der uten at ballen går nærmere enn i stanga. Lovende start på kampen ble til frustrasjon og dritt. Og som vi savner Pogba i kamper som dette her. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. november 2019 Forfatter Del Skrevet 2. november 2019 Lingard burde vel droppe fotballen og heller gå over til å bli blogger eller noe i den dur.. Han er jo mer opptatt av insta enn det han er med fotballen. Jeg er luta lei av hele fyren 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. november 2019 Forfatter Del Skrevet 2. november 2019 Og som vi savner Pogba i kamper som dette her. Savner kvalitet generelt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Jepp. Opp og ned med kvaliteten spesielt med de unge spillerne. En saftig start hvor kvaliteten dalte i dag kan skyldes litt det vanvittige programmet med fire bortekamper på 10 dager, som er ganske ekstremt. Spesielt når vi har skader og det ikke kan roteres så mye. McTominay og flere så veldig slitne ut i andreomgangen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Følte også gikk litt på at vi fant veldig mye rom på høyrekanten med James vs Rico. Når Bournemouth fikk justert seg litt, så slet vi må å komme oss frem. Men ja, antakelig også endel slitne spillere. Og OGS har ikke så mye å spille på, byttene i dag var Lingard som vel knapt scoret siden desember i fjor, og to tenåringer. Og jeg må si at selv om Fred og Pereira har blitt bedre, klarer jeg virkelig ikke tro på at de noen gang helt vil klare å ta nivået som kreves/forventes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå