bshagen Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Premier League, 11. serierunde Lørdag 2. november kl. 13:30 @ Vitality StadiumVises på: TV2 Sport Premium og Sumo Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Samme lag som mot Norwich. Fjerde (!!!) bortekamp på rad, stor påkjenning for flere av disse gutta som har måtte spille mye. Vinner vi blir det en veldig imponerende rekke, men vi må virkelig passe oss for Wilson og King på topp der. De GeaAWB Lindelöf Maguire YoungMcTominay FredJames Pereira RashfordMartial Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 For et vær i Bournemouth da. Ser jo ut som storm. Lave tribuner på Dean Court så dette kan bli litt heftig Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Ganske god sjanse allerede etter tre min der. Liker hvordan vi ruller opp på høyresida! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. november 2019 Forfatter Del Skrevet 2. november 2019 Bare meg som ser en ørliten forbedring i Fred om dagen? Han har i alle fall begynt å se litt fremover Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Alle ser det ja! Synes det har vært en stor forbedring. Vært god i de siste kampene og startet bra i dag. Dekker større rom, leser spillet godt og bruker færre touch nå. På tide at han får brukt pasningsfoten mer og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Fryktelig vær Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. november 2019 Forfatter Del Skrevet 2. november 2019 Fryktelig vær Når jeg spilte fotball selv så elsket jeg slik vær Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Deilig med regn, men kanskje litt i overkant med regn og vind her nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 (endret) Når jeg spilte fotball selv så elsket jeg slik vær [url=https://youtu.be/9L3KU5eiEBo]https://youtu.be/9L3KU5eiEBo Endret 2. november 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Dive. Blir tatt og kunne forsåvidt blitt dømt straffe, men fortjener ikke det når det falles så lett. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. november 2019 Forfatter Del Skrevet 2. november 2019 snip Er litt dum jeg, så skjønte ikke helt den Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. november 2019 Forfatter Del Skrevet 2. november 2019 Dive. Blir tatt og kunne forsåvidt blitt dømt straffe, men fortjener ikke det når det falles så lett. Uenig, han blir tatt i venstre siden og oppe på låret. For lite for en straffe syns jeg, men syns du er streng med å si dive her Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Kanskje dive er for strengt ja, men han faller alt for lett og beina forsvinner. Bournemouth-spillerne hissa seg opp voldsomt for ganske lite. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. november 2019 Forfatter Del Skrevet 2. november 2019 Martial faller lett? Helt enig Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. november 2019 Forfatter Del Skrevet 2. november 2019 Svakt forsvar. Helt på tur Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 For et vilt mål av King. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå