akelbo Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Introduserer flere områder å utforske og et nytt nivåsystem.Shadowlands er den neste World of Warcraft-utvidelsen Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Sylvanas enda ein expansion? Nå får det vere nok, grådig lei av hun der. Eineste som er positivt med Shadowlands er at nå kan eg finne Varian, så kan vi knekke henne sammen. Noe som har vert planen min heilt siden hun lot Varian dø i starten av Legion. 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Sylvanas enda ein expansion? Nå får det vere nok, grådig lei av hun der. Eineste som er positivt med Shadowlands er at nå kan eg finne Varian, så kan vi knekke henne sammen. Noe som har vert planen min heilt siden hun lot Varian dø i starten av Legion. Jøsses. Du har ikke følgt mye med i timen ser jeg. 5 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Spiller ikke WoW men når Blizz lager cinematic, da setter jeg meg ned og koser meg! For DET kan de! Selv om denne var ikke den beste da 3 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Skal innrømme at kjeven datt ett par hakk når hun ikke tok på seg hjelmen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Blizzard er helt sykt flinke til å lage kule cinematics! Men fy å spillet begynner å se utdatert ut nå. Litt som med EverQuest1/2 som i en periode spyttet ut utvidelser som så helt for jævlig ut når World of Warcraft var på sitt mest populære. Nå er det ikke like ille men det begynner å jaggu nærme seg.... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Positivt overasket, gjør mye endringer til de bedre. Ser ut som den beste expansionen siden TBC Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Jøsses. Du har ikke følgt mye med i timen ser jeg. Få høre da? Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Få høre da? Syns du skal begynne å researche litt selv. Sjekk opp eventen du tenker på fra begge sider. Litt trist om du sier det samme etter å ha sett begge perspektiver. Lenke til kommentar
Nelus Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Få høre da? Syns du skal begynne å researche litt selv. Sjekk opp eventen du tenker på fra begge sider. Litt trist om du sier det samme etter å ha sett begge perspektiver. Kunne du ikkje bare sagt det?! Typisk folk som sier sånn vet egentlig ikkje sjøl Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 (endret) Ja, eg har sett begge perspektivene og står fortsatt på mitt, men er relativt tvilsomt eg kommer til å spille neste expansion, virka lite spennende. Endret 4. november 2019 av Noiz Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 (endret) Kunne du ikkje bare sagt det?! Typisk folk som sier sånn vet egentlig ikkje sjøl Hadde jeg ikke visst noe hadde jeg jo holdt kjeft fra starten av. Og du er en typisk en som ikke gidder å gjøre research selv og prøve å terge meg til å si det slik du slipper selv. gogo get crackin. Endret 4. november 2019 av Stormwolf 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå