akelbo Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 – Vender tilbake til seriens mørkere røtter.Diablo IV avduket på Blizzcon Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Ja de leverte jo akkurat det leaken sa da:P Men ser jo lovende ut! Bra at de har funnet formen litt igjen! 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Ser mer tungt og tregt ut, slik som de eldre og Poe, ikke så glatt og hurtig som Diablo 3. Grafikken ser også mer realistisk ut, mindre tegneserie. Forhåpentligvis blir det en mellomting mellom Diablo 3 og Poe. Ikke for avansert heller. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Men kommer det til mobil ? Lenke til kommentar
Populært innlegg Eldin Skrevet 1. november 2019 Populært innlegg Del Skrevet 1. november 2019 Er nysgjerrig, men sparer forventningene. Blizzard er ikke det det en gang var. 16 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Ser unektelig mye bedre ut en diablo 3 hvertfall. Men hvor simplifisert er lvlingen og loot?? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Håper man kan bruke tastaturet til å bevege figuren med nå da. Point & click er for slitsomt. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Ser unektelig mye bedre ut en diablo 3 hvertfall. Men hvor simplifisert er lvlingen og loot?? Med tanke på gameplay traileren så ser det iallefall ut til å være flere hakk over Diablo 3. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Ser mer tungt og tregt ut, slik som de eldre og Poe, ikke så glatt og hurtig som Diablo 3. Jøss, han her er klarsynt 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Jøss, han her er klarsynt Det er jo en gameplay trailer som viser at alle skils har en startup, hvor karakterene beveger seg som om de var på et rutenett. I tillegg har man mounts som betyr at man trenger noe som gjør karakterene hurtigere enn bare å gå. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Er leaks fra demo allerede, lootsystemet ser prikk likt ut som diablo 3, samme icons, inventory, samme skillsystem, samme gearslots. Iallefall på demoen på blizzcon er det slik. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Ser mer tungt og tregt ut, slik som de eldre og Poe, ikke så glatt og hurtig som Diablo 3. Grafikken ser også mer realistisk ut, mindre tegneserie. Forhåpentligvis blir det en mellomting mellom Diablo 3 og Poe. Ikke for avansert heller. Tungt og tregt som POE? Har du spilt POE i det hele ? Men enig i at jeg håper på noe mellom D3 og POE, sistnevnte har altfor mye systemer som til sammen krever en doktorgrad for å bli klok på. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) Så rimelig spillbart ut allerede så håper releasen ikke er for langt unna! Det gikk 4 år fra D3 ble reaveled til det faktisk ble sluppet.... det var faenmeg brutalt Endret 1. november 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Så rimelig spillbart ut allerede så håper releasen ikke er for langt unna! Det gikk 4 år fra D3 ble reaveled til det faktisk ble sluppet.... det var faenmeg brutalt Not coming soon, not even "Blizzard soon" - Game directoren før han gikk av scenen. Så tidligst et stykke uti 2021 vil jeg tippe(til tross for at de greide å si at det kommer til Xbone og PS4). Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Er leaks fra demo allerede, lootsystemet ser prikk likt ut som diablo 3, samme icons, inventory, samme skillsystem, samme gearslots. Iallefall på demoen på blizzcon er det slik. Leaks nei? Det streames fra Blizzcon.. GUI'et er jo bare placeholder for demoen. det er vel åpenbart. Om du mener skillsystemet osv er samme, så har du sikkert sett på feil stream Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Vanskelig å ikke glede seg 2 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Jeg regned nesten med det var ekstremt tidlige bilder fra d4 da det så merkelig "clunky" ut til å være et blizzard spill. Regner med fjorårets fiasko spilte stort inn da de valgte å droppe d4 et år tidligere enn de ellers ville gjort. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Er leaks fra demo allerede, lootsystemet ser prikk likt ut som diablo 3, samme icons, inventory, samme skillsystem, samme gearslots. Iallefall på demoen på blizzcon er det slik. Leaks nei? Det streames fra Blizzcon.. GUI'et er jo bare placeholder for demoen. det er vel åpenbart. Om du mener skillsystemet osv er samme, så har du sikkert sett på feil stream Jeg sa hva jeg har sett fra leaks av demoene som blir spilt i "blizzard arcade", jeg sier ikke at det ikke er placeholders eller noe som helst, jeg sier bare det jeg har sett. De bildene som har lekket er ikke fra selge streamen, som jeg også forklarte i posten når jeg sier demo. Det er ikke lov å filme eller ta bilder av demo så da regnes det som "leaks". Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 faar haape auksjonshuset kommer tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå