7r Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 1. Lurte på om det finnes sjakk-spill for mobiltelefoner, nærmere bestemt T68i? Jeg hadde problemer (rett etter at jeg kjøpte den) med at T68 låser seg ved bruk av alarm. Noen flere som har hatt dette trøbbelet? Sendte den til rep/oppgradering og ble fortalt at det hadde med hvilket nett jeg brukte. På NetCom skal visst alt funke fint, men ved bruk av Telenor bør GPRS være utkoblet til fordel for GSM. GPRS kan altså få telefonen til å låse ved bruk av Telenors nett. Er det noe fornuft i dette? Ganske villedende når det reklameres med GPRS under en kampanje og så virker det ikke engang?!? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Du kan ikke installere nye spill på T68i. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har ikke sett noe sjakk til t68, men p800 og p900 har bra sjakkspill.. Hablachess Lenke til kommentar
HKS Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det ble lagt til noen nye spill på T68i i siste programvare.... R8A heter den! Hvis du har eldre programvare kan du oppgradere til R8A på et Sony Ericsson Service Center! Da får du noen nye spill (men det er ikke sjakk der...)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå