Adrian Jensen Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 To nye hurtigbåter beordret til kai etter autopilot-feil: – Udramatisk, sier verftet Lenke til kommentar
Båtbruker. Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Jeg syns ikke at Aa skal bagatalisere driftspriblemer. Dette er fartøy som brukes på havet, gjennom trange sund, og tildels i vind som kan være vanskelig å takle. Sikkerhet, også ved kai og terminaler, er av overordnet ansvar, spesielt for fører av passasjer. Jeg har enda ikke fått svar på mitt spørsmål om nybåten fra Aa til Træna /Helgelandspendelen, er blitt grundig nok testet og feiksøkt, før overlevering og drift i et værhardt område av Nordlandskysten. Egentlig skulle Aa vært pliktig å stillet med reserve båt, som har samme servicefart og kapasitet. Når passasjer og godstransport blir så skadelidende, bør i alle tilfeller Aa beklage i stedet for å være overlegne. Deres firma er sikkert avhengig av et godt renommé. Mvh Reidar Leander Jensen, Værnesveien 80, 8188 Nordvernes Mobil 97733317. 3 Lenke til kommentar
ZHEGYZJR Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Ærlig talt. Er ikke mannskapet istand til å føre båten i oppmerket lei uten autopilot ?????. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå