Gå til innhold

Innrede møterom


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har fått i oppgave å innrede møterommene på jobben, og håpte dere på forumet her kunne hjelpe meg litt.

 

Møterommene det er snakk om har plass til 18 personer hver, men vil stort sett ikke brukes av mer enn 4 personer om gangen. Bruken er både internt til arbeid i excel o.l. programmer, samt konferansesamtaler med kunder.

 

Er det noe spesielt jeg bør tenke på, som ikke er nevnt under?

 

1: Hvilke type skjermer bør jeg ha? Er det bedre med to mellomstore skjermer enn en stor f.eks?

2: Kabling, hva er fremtiden? Stabilitet er viktig, jeg tenker at hdmi er greit å få på plass, men bør det legges opp til USB-C også? 

3: Leverandører: Er det noen som kjenner til solide mellomstore leverandører i Oslo-området? Tenker da på totalleverandører av it-systemet på møterommet (kabling, skjermer, konferanseverktøy).

 

Setter stor pris på om det henvises til artikler og annen info slik at jeg kan lese meg litt opp på egenhånd også.

På forhånd takk for gode svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å tatt noen runder på våre møterom så endte vi opp med en stor TV på veggen, HDMI kabel opp i bordene med ett knippe Display Port adaptere og en Logitech Group for kamera og høytaler/mikrofon.

 

Vi har ikke hatt noen problemer med bruken etter det.

Endret av Zts
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...