Redaksjonen. Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Testet i to år: Elbussene har bare klart drøyt halvparten av ventet kjørelengde [Ekstra] Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Dører, tildekket antenne, reservedeler? Alle disse tingene høres jo ut som erfaringer med en spesiell leverandør, heller enn erfaringer med en elektrisk drivlinje. 7 Lenke til kommentar
Seriøs enTUsiast Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Det er mange elbusser i både Oslo og Trondheim. Hva er erfaringene med disse? Lenke til kommentar
353HCKVA Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 batterier er en del af løsningen - men ikke HELE løsningen. Li-ion batterier er ikke lønsomt at genbruke, så de bliver brændt eller brugt som fyldstof i sement støbninger. Hvis nogen tror at el-bus er så smart i kolde klimaer så har de ikke kigget på de med meget meget lille skrift: Read and weap: Bussen opvarmes normalt af elektriske varmepaneler, men som en sikkerhedsforanstaltning findes der i taget dels en varmepumpe dels et lille oliefyr, som drives af det syntetiske dieselbrændstof HVO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå