Karkoqe Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Hei! Er det noen som vet hva som foregår på konduktør intervju? Fikk beskjed om at intervjuet varer i ca 1time og 30 min. På forhånd tusen takk for svar! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Du må i alle fall ikkje nemne at du i ungdomstida har drukke meir enn eit par pils om gongen. Var ei tidlegare her på forumet som kunne fortelle at ho rauk ut fordi ho sa at ho i ungdomstida hadde hatt blackout som dei fleste andre ungdommar. Då fekk ho beskjed om at ho hadde unormal holdning til rus og ikkje kunne ha ansvaret for personsikkerheita på tog. 1 Lenke til kommentar
Karkoqe Skrevet 1. november 2019 Forfatter Del Skrevet 1. november 2019 Du må i alle fall ikkje nemne at du i ungdomstida har drukke meir enn eit par pils om gongen. Var ei tidlegare her på forumet som kunne fortelle at ho rauk ut fordi ho sa at ho i ungdomstida hadde hatt blackout som dei fleste andre ungdommar. Då fekk ho beskjed om at ho hadde unormal holdning til rus og ikkje kunne ha ansvaret for personsikkerheita på tog. Takk for tipset. Jeg leste faktisk innlegget hennes. Du vet ikke noe om man må ta dedoktive tester ? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Jeg var på et par intervjuer (og jobbet) i NSB for åtte år siden og utover. Hvis ikke mye har forandret seg, og det tror jeg ikke det har, består rekrutteringsprosessen i hvert fall av individuelle intervjuer og gruppeintervjuer og -oppgaver. Det de ser etter er i stor grad at du er trygg og komfortabel med å snakke med mennesker og kan ha ansvar for sikkerheten deres. Det ser de blant annet på hvordan du er i samspill med andre på gruppeintervjuet. Jeg mener å ha hørt at konduktørene også går gjennom deduktive tester, men det gjorde jeg ikke selv. 1 Lenke til kommentar
Karkoqe Skrevet 4. november 2019 Forfatter Del Skrevet 4. november 2019 Takk for at du tok deg tid til å svare. Lenke til kommentar
Karkoqe Skrevet 4. november 2019 Forfatter Del Skrevet 4. november 2019 Har allerede gått igjennom deduktive tester i søknadsperioden. Håper jeg ikke må gjennom det på intervjuet også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå