Dj Frost Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Heisann! Har netopp bygget ny pc... Amd 64, 1gb corsair pc 3200, msi geforce fx 5900 ultra 256mb, WD Digital Raptor disker som kjøres i raid 0 og msi hovedkort. Første spillet jeg instalerte var underground å d funket fint i starten. SÅ la jeg inn halflife + cs 1.5 og en del nødvendig programvare + opdaterte alt. Etter dette begynte pcen å stoppe helt å låse seg når jeg spiller CS. Å underground funker ikke som d skal, me full gass så fusker bilen.. har aldri opplevd før at bilen bare når 50km/h og detter ned til 0. ås å om igjen Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det med NFSU, hvilket slags tastatur har du!? Mulig det er dårlig forbindelse som gjør det, selv om det antageligvis ikke er det Hvorfor PC'en låser seg i CS vet jeg ikke, men har du sjekket temperaturer på GPU, NB og CPU!? Det kan jo ha noe med det å gjøre! Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg har jo sånn Core center, som følger med msi hovedkort. Der står NB på 0 rpm. Kan du forklare meg hva det er Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Antageligvis betyr det at vifta på NB ikke går, det kan du jo sjekke selv, se om chipsettviften går rundt mens PC'en står på. gjør den det så er MSI Core Center buggy! Hva slags temp viser det på NB? og CPU? Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Ah hehe. er jo bare kjøleribbe.. ikke vifte der. Men kan ikke se NB temo! Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tja, nei da vet jeg ikke. Du kan jo sjekke temperaturene i BIOS da. er de unormalt høye etter at du har spilt en stundt så bør du vurdere bedre kjøling! Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Det som er probleme d er ikke bios Det står bios not installed Lenke til kommentar
veloek Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det som er probleme d er ikke bios Det står bios not installed LOL!! Hvor står d d?? Du må faktisk ha bios da.. Når kommer den beskeden?? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det gjelder nok WOL/S-ATA/RAID BIOS, og det er ikke den BIOSen vi tenker på! Har du en ferdigPC eller noe slikt? Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 hehe kom i starten ja. Men vis jeg trykker tab så forsvinner oppstarts bilde og jeg kan velge forskjellige alternativer. der kunne jeg velge setup. Å d var da biosen Her måtte jeg sette skjermkort minne opp til 256 osv.. men når jeg satte ram til DDR400 så klikker d for windows. men har jo Pc 3200 400mhz ram. Skal prøve å spille cs nå med nye instillinger. CPU fan går med 3000rpm. så d skulle da være bra og cpu ligger på 38 grader, mens system ligger på 42 grader. Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 du har ikke en cd/dvd i en optisk enhet?....det fikk min pc til å klikke Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 du har ikke en cd/dvd i en optisk enhet?....det fikk min pc til å klikke Jeg går ut i fra at du med "en optisk enhet" tenker på CD/DVD-ROM? Ingen PC'er skal klikke av slikt. Da er det PC'en som er klikk Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Nei jeg har ingen cd rom eller diskett stasjon tilkoblet. Spilte netopp cs å d fryser alt før en runde er over. Er så frustrerende. Fikk nfs udnerground til å funke, d var bare d trådløse tastature som fucket seg. Er jo bare cs får pcen til å klikke. fatter ikke at d går an Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Hmm. nå frøys hele maskinen i windows utforsker er ett eller annet som er ustabilt her asså men cpu kjører på 38 grader og system på 42 grader. skulle nå være ok d. NB kan jeg ikke se på. men alt skull enå være ok. Hardiskene er veldig varme, men d ska jo ikek bety så mye. dem er jo lagd for å tåle d. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) edit: er det MSI k8 greiene så tror jeg faktisk at det er noe produksjonsfeil greier, det har ihvertfall fått rykte på seg til å være endel hovedkort som er ustabile :/ Endret 27. desember 2003 av LoS Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Ja det er MSI K8T NEO. Kjøpte pakke med hovedkort, cpu og vifte. Så vis hovedkorte ikke funker blir jeg hissig Lenke til kommentar
LoS Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Mener å tro at DesertGlow og en annen fyr hadde problemer med det, du får sjekke opp litt. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 OK! ja skal jammen gjøre d. Dette her er jo helt sykt, hehe!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå