Gå til innhold

Kan jeg returnere kortet mitt

Gulliksen

Anbefalte innlegg

Jeg fikk et Sapphire 9800se til jul og kan vel ikke si meg helt fornøyd. Dette kortet har kun 128bits buss :( Og kan ikke yte veldig mye mer med klokking eller modding.

Det jeg lurte på da er kan jeg returene kortet ? Det er vel gått rett over en uke siden det ble kjøpt hos komplett..

På forhånd takk !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis det er i ubrutt forpakkning kna du vel returnere det trur jeg, kjöpsloven gir deg jo en angrerett... men hvis du har äpnet forpakningen vet jeg ikke helt.

Så lenge kortet og "innpakningen" er i tilsvarende stand som da det ble levert kan man returnere det. Problemet her er at det ikke er han som har kjøpt det.

Edit: En annen ting som spiller inn er jo tidspunktet det ble kjøpt. Vet du at det ikke er mer enn 14 dager siden det ble kjøpt?

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Du kan jo alltids prøve å softmodde det, men det er jo ikke så veeeldig stor sjans for at det går..

Jeg regner med at Komplett er medgjørlige i dette tilfellet, mtp at det var en julegave, og navnet på produktet er jo i beste fall misvisende!

som sagt så har kortet bare 128 minnebuss

Lenke til kommentar

Får jeg ikke bytta det så beholder jeg det en stund til og heller kjøper et nytt skjermkort. For resten av systemet mitt vil nok holde en god stund til.

Har spilt en del spill nå som f.eks NSF:U og World champion snooker 2003 (tøft!!) og det er jo helt grei grafikk så lenge jeg ikke freser alt opp på fult.. Så jeg ville tro kortet holder en stund til..

Lenke til kommentar

Nå må jeg få levert det tilbake!

Når jeg koblet sammen den nye pcen første juledag så merket jeg at det flimret litt på skjermen. Pytt pytt tenkte jeg. Det har sikkert bare noe med oppløsningen å gjøre så jeg tenkte ikke no videre over det. Men flimeret kom tilbake.. Det har nå kommet støtt og stadig siden jeg satt opp pcen. Jeg trodde det var noe feil med skjermen. Men den funket jo fint på min gamle pc med et kyro-II kort. Men skjermen kunne jo ha gått i stykker i mellomtiden så jeg prøvde den igjen på den gamle pcen og flimeret var borte...

Jeg skal ta en prat med min onkel som vistnok skal ha kjøpt pcen for mine foreldre. Så får vi se hva det blir til.

Men hvis jeg får levert kortet inn, kan jeg da legge til noen kroner og be om å få et annet kort eller får jeg bare levert et likt tilbake ?

Lenke til kommentar

Ok.

Det burde jo være greit siden de da også tjener noen ekstra slanter :)

Skal ta noen telefoner i morgen og høre. Sjekka kontoen og den var ikke stor så blir vel til at jeg bytter det inn i et Asus Radeon 9600XT kort isåfall.. Snakka med foreldra mine om det. Jeg hadde satt opp en liste over hva jeg ville ha hvis jeg skulle få en ny pc. Og da skrev jeg opp det asus kortet. Det hadde de registrert og de hadde tenkt til å gå for det men komplett hadde ikke fått det inn da de kjøpte pcen. Så da ble det et 9800se i stedet.

Snakk om uflaks :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...