tvika Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Quote: On 2001-11-16 14:45, Corleone skrev: Quote: On 2001-11-15 12:33, tvika skrev: Win me takler kun 390 mb ram? Tullpreik. Det sies at det kun utnytter 512 mb ram, men at noe mer kan føre til trøbbel. Har selv 640 ram og kjører Win Me uten problemer. BULLSHIT! Du må være den eneste som tror noe slikt her på forumet. Kanskje du kjører Win98SE som bare tror at det er WinME? WinME kommer ALDRI til å kjøre stabilt på 512Mb ram, men kanskje du har et skeivt syn på stabilitet? Mange MS-friker har det! *erte* Burde egentlig ikke svart på dette, men jeg kjører faktisk stabilt i Win Me med 640 mb ram. Men du vet kanskje best så kanskje jeg burde solgt maskinen min og begynt med grønnsaker i steden :wink: Kan jeg forresten spørre hvor mye erfaring du har med Win Me (har du grunnlag for hva du sier?) eller sier du dette bare fordi andre sier det? ___ TV Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 AAArgh! hvorfor sier alle 390 MB ram? det er 384 da! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Quote: On 2001-11-20 15:11, tvika skrev:Burde egentlig ikke svart på dette, men jeg kjører faktisk stabilt i Win Me med 640 mb ram. Men du vet kanskje best så kanskje jeg burde solgt maskinen min og begynt med grønnsaker i steden :wink:Kan jeg forresten spørre hvor mye erfaring du har med Win Me (har du grunnlag for hva du sier?) eller sier du dette bare fordi andre sier det? Har dessværre brukt ME en hel del, og kan ikke på noen måte si meg fornøyd med resultatene. Men hvis du synes at det er bra, så fortsett for all del å bruke det. Men Win98 gir uten tvil bedre ytelse og "stabilitet" Begynn gjerne med grønnsaker :wink: Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Trenger jeg å si noe meir en at WinME Suger vilt,, ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå