tommyb Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Det ser i alle fall ikke ut til at de fikk med seg essensen i det du spurte om, det var jo et rent ja/nei-spørsmål. Men som største nettbutikk antar jeg de får opptil flere epost i dag. De stoppet kanskje etter "jeg vet ikke hvordan..." Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Hva er sjansen for at en Nintendo Switch kommer på et bedre tilbud på mandag? Har ingen varme minner fra Cyber Monday. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 tommyb skrev (1 minutt siden): Hva er sjansen for at en Nintendo Switch kommer på et bedre tilbud på mandag? Har ingen varme minner fra Cyber Monday. Cybermandag er restsalg fra Black Friday/Black Week, så bedre tilbud bør du nok ikke satse penger på. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Det er jo i utgangspunktet rester man får de beste prisene på in the first place... Så nei, jeg har lave forventninger. Men relativt flat priskurve på den greia. Så ser heller ikke noen grunn til å stresse. Men mange ting går nok raskt opp noen hundrelapper i førjulståka. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Noen som har sett noen skikkelig gode tilbud på mobiltelefoner? Dette er vel kanskje det beste jeg har sett sålangt? https://prisguiden.no/produkt/motorola-one-action-388160#detaljer Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 tommyb skrev (18 minutter siden): Det er jo i utgangspunktet rester man får de beste prisene på in the first place... Om du tror de vil tape enda mer penger, så tror du feil Selvom de har varer igjen betyr det ikke at de vil selge det ut for enhver kost. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Merko. skrev (12 minutter siden): Om du tror de vil tape enda mer penger, så tror du feil Hvem er det som taper penger? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Ingen tilbud på trådløst nettverkskort? Har kikket på de fleste butikker uten å finne noe god pris. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 58 minutes ago, sveibuen said: Ingen tilbud på trådløst nettverkskort? Har kikket på de fleste butikker uten å finne noe god pris. Har sett etter akkurat det samme, men ingenting... Skuffende Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 "Hva var det jeg sa"... 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Labelle Skrevet 29. november 2019 Populært innlegg Del Skrevet 29. november 2019 14 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Noen som har sett noe tilbud på løpesko? Lenke til kommentar
BlackBabyJesus Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Hvor langt opp i pris må man for å få en telefon med betydelig bedre batteritid enn Motorola One Action/One Vision (3500mAh) ? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Er det vits å vente på at TV-en går ned i pris i løpet av helga og mandag? Samsung QLED QE55Q70R Har dere noen gode TV-er i samme prisklasse (maks 9k)? Kommer mest til å bruke TV-en til gaming, serier og film. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 d'espresso skrev (2 minutter siden): Noen som har sett noe tilbud på løpesko? sport1 har i hvertfall 25% på hele butikken 1 Lenke til kommentar
jokka8 Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 3 hours ago, PaladinNO said: Er det slik at det ikke er lov å prute med nettbutikkene under noen omstendighet? Det er jo ikke engang et klart svar å få fra dem. Har prøvd Ekstralys, Komplett og Multicom. Jeg får et unnvikende svar og når jeg etterspør detaljer/kommer med argumenter basert på svaret jeg får så får jeg ingen respons. I Kompletts tilfelle så spurte jeg om å få prisen på en 9700K ned til 3990 Kr. som den har ligget på lenge, også hos dem (nevnte prisgarantien de har og linket til Dustin sine priser) så jeg kunne få bruke en 10 % rabattkode jeg har (altså betale 3591 Kr. - og uten noen Black Friday "rabatt" involvert). Fikk tilbake en link til Komplett's supportsider vedr. prisgarantien og "ha en fin dag". Du kan nok ikke prute på en enkelt intel CPU. Men handler du hvitevarer for 40k f.eks, så prøver du deg selvfølgelig på litt rabatt. Gjerne med lignende mail til konkurrentene. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 18 hours ago, G said: Kjøpte en Elgato Stream Deck, får se om jeg får glede av den. Har vært på tilbud hele Black week tror jeg. De er svært nyttige for produktivitet. Spesielt etter at det kom støtte for å koble og bruke flere decks samtidig. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 42 minutes ago, d'espresso said: Noen som har sett noe tilbud på løpesko? Jeg har kjøpt nok et par med Hoka sko da https://www.olympiasport.no/loep/hoka-herre/hoka-sky-kaha-special-edition Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 (endret) Mladic skrev (1 time siden): Er det vits å vente på at TV-en går ned i pris i løpet av helga og mandag? Samsung QLED QE55Q70R Har dere noen gode TV-er i samme prisklasse (maks 9k)? Kommer mest til å bruke TV-en til gaming, serier og film. Den tv'n vil ikke gå ned mer i pris da den har ligget på ca 15000,- siden den ble lansert i sommer, hvis du skal ha tv primært til gaming så er den noe av det beste du kan få for tiden. Endret 29. november 2019 av Parapraxis 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Dualshock 4 til 369 på Komplett nå. Det er ikke verst. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå