Emsal Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 1 minute ago, Theo343 said: Absolutt, så det er selvsagt meningen med greia, og litt moro og spenning bidrar det jo til Burde begynne å quote, svarte mer på ventetiden på elkjøp. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Køer norske ip'er ? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Fy faen for noe dritt. Venta 40 min på å komme inn og når det endelig var min tur så er var klin umulig å legge varer i handlekurven da det bare sto å spant og aldri ble registrert i kurven, å så blir jeg plutselig bare kicked fra siden etter 10 minutter og må vente i kø i nye 8 minutter. -_- Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Noen bæbare som skiller seg positivt ut? Pris maks rundt 12k men er det en god deal gjerne mindre og. Brukes stort sett til Netflix uansett Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 (endret) Fant ut en artig ting nå ved å sjekke webleserhistorikken så kan man snike i køen ved å legge inn tidligere URLer med kø-id. Marked for å selge URL med lav ventetid? ? Her en fra webleserloggen som jeg lastet på nytt nå. Og her fra en fresh fane jeg lastet. Endret 28. november 2019 av Theo343 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 At noen gidder å sitte i den køen. Kjøp fra en butikk som klarer å lage en skikkelig nettside istedenfor. 5 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 2 minutes ago, Tåkefyrste said: At noen gidder å sitte i den køen. Kjøp fra en butikk som klarer å lage en skikkelig nettside istedenfor. Jeg venta 10 minutter for å komme inn på elkjøp. Var ikkje så ille det. Hvis man er treig, så må man jo vente. Trenger jo ikkje være Sherlock Holmes for å skjønne det 1 Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 (endret) Spoiler Lag et nytt inkognitovindu i chrome. Gå inn i developer toolbars. Velg fra ikonet med 3 prikker vertikalt til høyre "More tools" -> "Request blocking". Blokker "assets.queue-it.net" og "elkjobnordic.queue-it.net". Husk å huke av "Enable request blocking" checkboxen. Edit: Koper lenkeadresser til produkter etc inn i samme side, en ny tab fører til at request blocking ikke funker. Endret 28. november 2019 av fwj__ 3 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Trykker jo bare på stopp siden før køen har lastet. Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 2 minutes ago, Tåkefyrste said: At noen gidder å sitte i den køen. Kjøp fra en butikk som klarer å lage en skikkelig nettside istedenfor. Elendig opplegg på nettsiden deres for Black Friday i utgangspunktet også: Naviger til Black Friday-sidene, velg varekategori, og så under varekategorien igjen må man så velge underkategorier i faner i tillegg... Ikke verken særlig praktiskt eller oversiktlig ??! Ser jeg har fått e-post på PC-en 20.50 med beskjed om at Elkjøp har startet Black Friday, og fikk på telefonen mens jeg skrev dette. Så Elkjøp driver med "innkasting" til en nettside som det er KØ PÅ og som det tar MER enn en time bare å komme inn på...??!!! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Just now, Gjest MKII said: Elendig opplegg på nettsiden deres for Black Friday i utgangspunktet også: Naviger til Black Friday-sidene, velg varekategori, og så under varekategorien igjen må man så velge underkategorier i faner i tillegg... Ikke verken særlig praktiskt eller oversiktlig ??! Ser jeg har fått e-post på PC-en 20.50 med beskjed om at Elkjøp har startet Black Friday, og fikk på telefonen mens jeg skrev dette. Så Elkjøp driver med "innkasting" til en nettside som det er KØ PÅ og som det tar MER enn en time bare å komme inn på...??!!! Cry more ? Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 9 minutes ago, Nizzen said: Cry more ? Du har fått handlet ditt, så det er det samme med alle som ikke kommer inn, er det det du mener...?? Eller jobber du på Elkjøp eller av andre grunner ikke vil/ikke er i stand til å se problemet...? 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Tok forøvrig med meg en Xbone S også, for 4K blu ray. Der har Elkjøp litt forskjellige pakker, men den beste er selvfølgelig den med to kontrollere. 1 Lenke til kommentar
Penguin Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 13 minutes ago, fwj__ said: Reveal hidden contents Lag et nytt inkognitovindu i chrome. Gå inn i developer toolbars. Velg fra ikonet med 3 prikker vertikalt til høyre "More tools" -> "Request blocking". Blokker "assets.queue-it.net" og "elkjobnordic.queue-it.net" Edit: Koper lenkeadresser til produkter etc inn i samme side, en ny tab fører til at request blocking ikke funker. Artig. Kom jo rett inn. Men så ble man sparket ut i køen igjen. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 vurdering av denne? https://www.elkjop.no/product/data/stasjonar-pc/50822/hp-pavilion-gaming-0685no-stasjonar-gaming-pc-sort kan legge til at jeg verdsetter enkelheten (i motsetning til å leite opp enkelt komponenter) samt den nette størrelsen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Nevøene mine ønsker seg diverse tastatur og trådløs gaming mus til jul. Er det noen gode alternativer på tilbud ? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Iphone 6s 32gb til 1kr med 3gb ice, hos power i butikk. Kunne tenkt meg noe tilsvarende med no android basert... Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Tilgang til dustin sitt vip-salg, for dem som måtte føle behov for det: https://www.dustinhome.no/black-friday/vip?utm_medium=email 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå