Populært innlegg Brulejus Skrevet 31. oktober 2019 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2019 (endret) På tide å få igang denne tråden nå som vi straks ser november. Drister meg til å steppe inn som trådstartervikar for Black Friday-legenden henrikrox i år, så håper vi at han er tilbake neste år (god bedring!). Singles Day (11. november): https://prisguiden.no/tilbud/singles-day https://www.prisjakt.no/tema/singles-day Black Friday (29. november): https://prisguiden.no/tilbud/black-friday https://www.prisjakt.no/tema/black-friday Cyber Monday (2. desember): https://prisguiden.no/tilbud/cyber-monday https://www.prisjakt.no/tema/cyber-monday Tråder for ulike produkt: Fordelsportaler som gir ekstra rabatt: ViaTrumf.no KickBack.no RememberReward.no (forutsetter re:member kredittkort) "Gratis" kredittkort som gir ekstra rabatt/fordeler: Bank Norwegian: 1% cashpoints på alle kjøp. Flexi Visa: 4% på valgfri kategori: Elektronikk, drivstoff, sportsutstyr eller klær og sko. Ikano Visa: Ny rabatt hver måned; 3% elektronikk i november. YX Visa: November: 5% elektronikk, 5% reise, 3% netthandel eller 100 kr på streaming. VIP kredittkort: November: 5% reise, 5% klær/sko, 3% drivstoff, eller 100 kr på streaming. Trumf Visa: 0.5% trumf på alt, 2% på Norgesgruppen. Shell Mastercard: 1% Trumf på alt. Komplett Mastercard: 4/2/1% hos Komplett og Blush/Internett/Øvrige kjøp. AMEX Classic: 10 Eurobonuspoeng pr. 100 kr. Finansportalen: Vis kredittkortvett før jul Endret 28. november 2019 av Øystein La til lenke til finansportalen. Ordnet utseende på tråd. La til tråder. Admin. 18 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 (endret) Sticky, i det minste for en stund Endret 1. november 2019 av aklla Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 I år blir det nytt HK/CPU/GPU så jeg er klar til Cyperpunk2077! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Hvis jeg husker rett fra i fjor så var det nesten samme tilbud på singles day på komplett som hele "black friday uken". 2 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Kommer det et bra tilbud på varmepumpe kan det hende jeg slår til, ellers så skal jeg ikke ha noe spesielt i år tror jeg. Takk til Brulejus som holder liv i en god tråd her inne Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 muligens eneste som man kanskje kjøper er ny telefon Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Liten korrigering: Kredittkort fra Bank Norwegian gir 1% cashpoints opp til 100.000 kr brukt i et kalenderår. Deretter er det 0,5%. selv har jeg for lengst nådd denne grensen, så frem til nyttår er det bare halv inntjening av cashpoint for min del. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Tror kanskje dette blir året jeg endelig skaffer meg OLED-TV. Håper på et bra tilbud på 65C9. Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Liten korrigering: Kredittkort fra Bank Norwegian gir 1% cashpoints opp til 100.000 kr brukt i et kalenderår. Deretter er det 0,5%. selv har jeg for lengst nådd denne grensen, så frem til nyttår er det bare halv inntjening av cashpoint for min del.Så 1 prosent rabatt? Tror man sparer veldig mye mer ved å tenke seg om to ganger før man handler - trenger jeg egentlig denne tingen? 2 Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 1. november 2019 Forfatter Del Skrevet 1. november 2019 (endret) Så 1 prosent rabatt? Tror man sparer veldig mye mer ved å tenke seg om to ganger før man handler - trenger jeg egentlig denne tingen? Selvsagt, men hva med å gjøre begge deler? Noen prosenter høres lite ut, men det blir mye penger i løpet av et år. Skal ta et eksempel fra virkeligheten for et par år siden (men korrigert med dagens prosentsatser): Mat: Handler på Kiwi (som i tillegg er blant de billigste). 6000 kr/mnd, 72000 kr/år. Trumf Visa 2%, 16% på frukt og grønt. Snitt 4%. Totalt på et år 2880 kr. Nye vinterdekk: 6000 kr. 5% rabatt i oktober med Ikano Visa. Totalt 300 kr. Nye briller: 3500 kr. 10% rabatt i juni med Ikano Visa. Totalt 350 kr. Ferietur: 50000 kr. 1% med Shell Mastercard. Totalt 500 kr. Hoteller på ferieturen: 35000 kr (av de 50k). Kjøpt via Expedia på ViaTrumf, 7%. Totalt 2450 kr. Klær: 8000 kr. Kjøpt med Shell Mastercard. Totalt 80 kr. Halvparten kjøpt på na-kd på ViaTrumf, 15%. Totalt 600 kr. Annet forbruk: 50000 kr. Brukt Shell Mastercard. Totalt 500 kr. Ca 10000 kr er gjort via ViaTrumf, snitt 5%. Totalt 500 kr. Dette blir en ren cashback på drøye 8000 kr, som jeg vil påstå er ganske mye på et år for de fleste. Ikke er forbruket over noe særlig ekstremt heller. Vi er to og har betydelig mer. Nå kan man si at "jeg trenger ikke nye dekk" eller "jeg drar ikke på ferie", men de fleste vil kunne spare en god del på å benytte seg av fordelene. Det betinger selvsagt at man betaler kredittkort på tiden og har kontroll i sysakene, så det er selvsagt ikke for alle. Endret 1. november 2019 av Brulejus Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 1. november 2019 Forfatter Del Skrevet 1. november 2019 Hvilke butikker er go-to for verktøy av høy kvalitet som er å følge med på fremover? Tenker både power tools og større sett med "vanlig" verktøy som skrujern etc. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) Må kjøpe vaskemaskin, skulle aldri gått for Samsung, første som ryker er PCB kortet, selvfølgelig noen måneder etter 5 år. Uansett ser det ut som Black Friday blir mer og mer utvasket, Black month, Black week, etc. Endret 3. november 2019 av fwj__ 2 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) Her blir det kamerautsyr, eller lydutstyr til kamera da . Satser på at Sennheiser MKe600 samt XSW-D Lavilier med XLR-mottaker blir satt ned. Telefonen ble selvfølgelig helt knust med ødelagt lcd og utslitt batteri, så da ble det plutselig 5500kr mindre til kamerautsyr siden tlf er arbeidsverktøy på jobb :/ Endret 3. november 2019 av L/-R~ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Samsung lager bra mobiler, men ikke så mye annet Kjøpte micro på Black Friday i fjor og byttet på garanti i Januar, til annet merke Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) Må kjøpe vaskemaskin, skulle aldri gått for Samsung, første som ryker er PCB kortet, selvfølgelig noen måneder etter 5 år. Uansett ser det ut som Black Friday blir mer og mer utvasket, Black month, Black week, etc. Når det gjelder vaskemaskin så er Miele, Siemens, Bosch, AEG, Electrolux kjent for gode maskiner (i rekkefølge fra best) Blant andre merker enn dette er det noe brukbart, men mye dårlig. Faktisk et område der europeiske produkter er best. Endret 3. november 2019 av Svein M 2 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) Ser ut som Komplett driver å øker prisene på enkelte produkter, antageligvis som "forberedelse" til Black Friday. For meg personlig, i7 9700K - denne har ligget på 3990 Kr. lenge. Nå er den på 4290 Kr. Men ting er sjokkerende dyrt nå! Noen priser fra 2013: Asus Sabertooth Z77 (1399 Kr.) 2x Corsair Vengeance Low Profile Black 16GB 1600MHz (2x2x8) (1118 Kr. / 2x 559 Kr.) Intel i7 3770K 3.50GHz (2399 Kr.) Corsair AX850 (1354 Kr.) EDIT: Takk til moderatoren som flyttet denne for meg. Fant ikke 2019 tråden da jeg søkte. Endret 10. november 2019 av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 10. november 2019 Forfatter Del Skrevet 10. november 2019 «Dplay + Sport» i 3 måneder gratis. Det er mulig å skru av automatisk fornyelse med en gang. BRUK KODEN: SINGLESDAY • Gå inn på Dplay.no og trykk på «Registrer» • Velg 159 kr / måned under «Dplay + Sport» • Skriv inn rabattkoden: Singlesday i feltet «Verdikode» • Trykk aktiver og fullfør registreringen Tilbudet varer til 12. november og er gyldig for nye Dplay-abonnenter. Ingen bindingstid. Etter at gratisperioden er utløpt, forlenges abonnementet automatisk til 159 kr / måned. 1 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Ser det har kommet endel Singles day tilbud allerede Fin pris på Samsung sin 65" 8005 til 9990,- https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/22879/samsung-65-4k-uhd-smart-tv-ue65ru8005 I år er det stort sett julegaver og en Dyson støvsuger som er målet. Vi får se hva som dukker opp Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Ikke lenge siden den var nede i samme pris. https://prisguiden.no/produkt/samsung-ue65ru8005-375422 Lenke til kommentar
Novice99 Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Kan nok være lurt å benytte tilbudene nå, neste år er det forventet at den sterkt svekkede kronen vil slå igjennom og gjøre forbrukselektronikk og hvitevarer merkbart dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå