MobilNerd Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Min sønn ønsker seg Playstation. Utfra det jeg skjønner kommer Playstation 5 om ca ett år. Hva skal man kjøpe nå da. Kan man spille alle spill på alle maskinene? Hva er den store forskjellen på vanlig, slim og pro? Er det noe jeg må vite før jeg handler? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Forskjellen er at Pro vil gi deg bedre bilde og ytelse i spill. Spesielt om du har et 4K TV så ville jeg anbefalt Pro. Elkjøp har flere pakker å velge mellom nå til fine priser på både PS4 og PS4Pro. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Pro er best. Den er kraftigere, og kjører enkelte spill med høyere oppløsning. Har du ikke 4k TV benytter den supersampling for å få litt bedre grafisk kvalitet. Vil tro det er bedre bildeflyt også. Også er den litt dyrere. Den kan man til rundt 3500kr, inkludert COD, FIFA eller hvit utgave. Vanlig utgave koster 2490. Ellers har man jo brukt på finn.no. Nå som det snart ruller ut nr. 5 i rekken er det kanskje litt tullete å kjøpe en helt ny konsoll... Kommer helt an på hvor mye man er villig til å legge på bordet. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Jeg har så vidt testet Pro utgaven og må si den ikke ga merkbar ytelsebedring fra slim test med full hd med The Last of Us begge konsoller støyer like mye og man får omtrent samme ytelsen. Den første generasjonen støtter vel bedre gamle spill, pro versjonen støtter kun nyere spill beregnet for playstation 4. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Ignorer innlegget over. 7 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Får billig brukt PS4 om dagen. Par hundrelapper. Kjøp en slik og så en PS5 når den kommer. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 (endret) Jeg har så vidt testet Pro utgaven og må si den ikke ga merkbar ytelsebedring fra slim test med full hd med The Last of Us begge konsoller støyer like mye og man får omtrent samme ytelsen. Den første generasjonen støtter vel bedre gamle spill, pro versjonen støtter kun nyere spill beregnet for playstation 4. Du er på feil gjorde, mann. edit: Som nevnt over har pro-utgaven vassere innmat og anbefalt hvis du har 4K-tv. Skal du koble til VR-brillene til Sony går det mye glattere med pro enn vanlig også. Endret 31. oktober 2019 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå