crapgame Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 jeg har lyst på xp så jeg slipper me, men en kamerat av meg mener at man bare kan bruke den på en maskin er dette sant eller? hvordan fikser man dette med lisensen? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 1 lisens per maskin.... Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 OEM-versjoner kan kun brukes på en pc. Men det finnes løsninger for å omgå slikt, synd det ikke er lov å nevne slikt her... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det er ikke lov nei, men hvis du gjør og tar noen forhåndsregler kan du ha den på mer enn 1 pc Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 På maskina jeg har på jobben står det: 1-2 "PC'r" Det vil da si? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 er vel kanskje 1-2 Cpu det meines, og dermed viser til at XP(pro?) har støtte for inntil 2 prosessorer. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 er vel kanskje 1-2 Cpu det meines, og dermed viser til at XP(pro?) har støtte for inntil 2 prosessorer. mvh JanEirik Kanskje ikke så dum den... Men hvorfor i all verden skal det stå på lappen som er klistret på kabinettet med lisenskoden på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg brukte samme lisens på to maskiner før og det funket fint. Det skal ikke gå an å laste ned f.eks. service pack fra Microsoft.com uten kjøpt lisens, men jeg fikk det til med den lisensen. Det samme var det med et virusprogram jeg hadde. Da jeg formaterte og installerte XP på ny funket det derimot ikke. Samme med virusprogrammet. Det virket som om den lisensen var for to maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå