oxidized Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Jeg sikler veldig på de nye Apple Airpods Pro, det er på tide for meg å gå over til trådløs lyd nå (RIP headphone jack). Skal bli deilig med noise cancellation og trykkutjevning uten kabelstress. Uansett, de vanlige ikke-pro Apple Airpods har hatt endel problemer med dårlig batterilevetid - at batteriene går ut på dato raskt. Jeg regner med at Airpods Pro også har samme problem. https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/jdMpn9/mange-airpods-dr-etter-to-tre-ar-br-vare-fem-ar-sier-forbruker Heldigvis har vi gode forbrukerrettigheter i Norge, så vi har rett på gratis bytting innenfor reklamasjonstiden på 5 år. Likevel, at vi forbrukere har rettigheter betyr ikke at butikkene ikke kjemper mot rettighetene. Hvilke erfaringer har dere med reklamasjon gjennom ulike nettbutikker? Jeg ønsker å bestille fra én hvor reklamasjonen går raskest og mest mulig knirkefritt. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Da ville jeg i alle fall holdt meg unna CDON. De virker ikke å ha kunnskap om norsk forbrukerlovgivning. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Da ville jeg i alle fall holdt meg unna CDON. De virker ikke å ha kunnskap om norsk forbrukerlovgivning.Jeg vil påstå at det er verre - de er klar over lovgivningen, men forsøker å lure seg unna ved å være vanskelige. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Alle butikker prøve å vri seg unna, da de ikke har noe å tape på det Hadde de fått bøter fra forbrukerrådet etc så ville de ha vært mye mindre vanskelige Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Jeg vil påstå at det er verre - de er klar over lovgivningen, men forsøker å lure seg unna ved å være vanskelige. Men ja, det er godt mulig du har rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå