akelbo Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Desperados III henter inspirasjon fra alle de riktige stedene.SNIKTITT: Desperados III Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 (endret) Desperados III?!? Eg trudde denne serien var over sidan Desperados 2 kom ut for 13 år sidan. Hadde ikkje peiling på at dette var i utvikling, og nærmar det seg lansering. Dette blir nok eit garantert kjøp for min del. Takk for sniktitten! Trur nesten det må bli ein runde med alle tre spela når det kjem ut. Endret 30. oktober 2019 av Zeph Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Dette var virkelig nostalgisk lesning. Blir spennende å plukke opp Desperados igjen. 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Shadow Tactics, ja.... enda et av dette tiårets beste spill som gikk Gamer hus forbi. Får håpe de ikke glemmer Desperados 3 da. Har store forhåpninger til dette etter Shadow Tactics. Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Jeg koste meg gjennom Shadow Tactics. Anbefaler det glatt til ALLE som likte Commandos i sin tid. Gleder meg som en unge til dette. En sjeldenhet jeg ikke har mye betenkeligheter med å forhåndsbestille etter utviklerens forrige spill. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 (endret) Eg visste ikkje om Shadow Tactics, så då eg kom over pakken på Steam til 110,- vart det kjøp. Det er veldig likt Desperados og har fått jamnt over gode kritikkar, så det blir moro. Kom ikkje på tidlegare i dag at eg faktisk ikkje har spela heile Desperados 2. Det vart for dårleg og spesielt tredjepersonsopplegget falt heilt i grus. Hadde óg gløymd Helldorado som var ein oppfølgjar til Desperados 2 og fulgte same stil. Det endte visst ikkje så mykje betre. Frå Meta Critic: Desperados: 78 og 8.8 Desperados 2: Cooper's Revenge: 66 og 6.7 Helldorado: 65 og 6.6 Shadow Tactics: 85 og 8.5 Satsar på at Desperados 3 hamnar i kategorien til Desperados og Shadow Tactics. Eg såg ein anna stad på nettet at det var dukka opp noko magi i spelet. Det passar på ingen måte inn i stilen til Desperados, men me får sjå korleis det går. Endret 30. oktober 2019 av Zeph Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Spillserie jeg ikke har vært borti. Det så veldig artig ut. Tenker å teste Desperados, shadow tactics og dette etter Divinity er lagt på hylla. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Shadow tactics var kjempe bra. Og passer veldig godt tematisk til et stealth taktikk spill. Personlig syns jeg ikke desperados temaet passet. Jeg skjønner de liksom skal basere seg på filmer som the professional's of magnificent seven, men selv om de filmene har sniking i seg har de også store shootouts. Så et rent stealth game syns jeg ikke passer like bra til western themet. Defor fenget det aldri like mye for meg som commandoes gjorde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå