crapgame Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg har windows ME (noe dritt) som skal kunnes brukes i alle spill som selges nå for tiden, MEN nå har jeg prøvd Halo, need for speed underground, Raven Shield og ingen av de fungerer selv om jeg har all den maskin varen som spillene krever og mer. når jeg prøver de samme spillene hos en kamerat av meg fungerer de fint og han har akkurat de samme komponentene som meg untatt at han har XP. har prøvd alle måter for å få de til og fungere. alt fra og laste ned patcher til og fikse på de regionale innstillningene, men ingen ting hjelper. har desverre ikke råd til og kjøpe meg XP på en stund siden jeg driver og bygger meg en ny maskin. vet noen råd eller har noen de samme erfarigene og kan hjelpe en slagen mann? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Ta å spør kompisen din om han vil låne deg hans Xp cd. Endret 26. desember 2003 av The_Miracle Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 det er jo lisenser på de så man ikke kan installere den på to forskjellige maskiner eller er det jeg som tar feil? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ta å spør kompisen din om han vil låne deg hans Xp cd. Hva skal det hjelpe? Win XP må registreres innen 30 dager med gyldig lisens eller så stenges det. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Ta å spør kompisen din om han vil låne deg hans Xp cd. Detter er FEIL forum for slikt snakk! EDIT: crapgame. Har du Windows 98 SE ville jeg heller brukt det. Endret 26. desember 2003 av CobraM Lenke til kommentar
redflame Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 det er jo lisenser på de så man ikke kan installere den på to forskjellige maskiner eller er det jeg som tar feil? lett!!!! kan gi deg svaret på det men det er ikke lov så derfor sier jeg det ikke! sorry! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Win XP må registreres innen 30 dager med gyldig lisens eller så stenges det. jeg har nettop formatert, har ikke fått noen varsling om at jeg må registrere meg.. kan det stemme at det kun er på nyere cd'r av windows xp dette skjer ? har sett folk som må registrere produktet sitt, men det har aldri skjedd meg, på utallige forskjellige cd'er og cd keyer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ME suger da til alt, spander 1000 lapp på Windows XP oppgradering, mindre (ca 500kr) hvis du er student. det er det lureste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå