anaconda Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Hei Jeg har kjøpt Xiaomi Mi 9T Pro. Den fingeravtrykkleseren i skjermen fungerer ikke bra. Ender med å måtte taste inn kode for å låse opp telefon. Er dette normalt, eller gjør jeg noe galt? I følge tester skulle denne fungere bra og være rask. Jeg lurer også på om telefon kan skifte bakgrunn/tema automatisk? Dette var mulig på Nokia og Motorola telefoner. Jeg finner ikke dette i innstillinger, som virket mer rotete på Xiaomi enn Nokia og Motorola telefoner. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Har du skjermbeskytter på? Prøv å slett fingern og legg den inn på nytt. Xiaomi kjører MIUI som er en meeeget modifisert utgave av Android, så ting er nok helt anneledes en på Nokia og Motorola som kjører umodifisert Android. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 3. november 2019 Forfatter Del Skrevet 3. november 2019 Har ikke skjermbeskytter. Slettet og la inn på nytt. Både av høyre og venstre tommel. Sliter fremdeles. Må prøve flere ganger med begge. Noen ganger funker det, andre ganger må jeg taste inn kode. Var skeptisk til fingeravtrykkleser i skjerm. På min gamle iPhone 5s er det ingen problemer. Hadde heller ikke problemer med fingeravtrykkleser på Nokia og Motorola. Dette er et så stort irritasjonsmoment at jeg blir nok å returnere telefon om jeg ikke får dette til å fungere bedre. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Kan jo også være noe feil med din. Fingersensoren i skjermen på min Oneplus 6T er også litt dårlig til tider men jeg bruker Faceunlock 90% av tiden så gjør meg ingenting. Men du må vel swipe for å få opp kamera til faceunlock noe som gjør det litt mere tungvint. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Fungerer greit på min 9T (ikke pro) ihvertfall. Har lagt til samme tommel to ganger, og fungerer ca 95% av gangene for min del. Jeg har også skjermbeskytter. Den er dog ikke like rask som bakmontert sensor dessverre, dette gjelder dog alle i-skjerm sensorene jeg har testet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå