Zvamp Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) <hei> jeg skal nå kjøpe meg ny musematte. .jeg tenker på func,men jeg vet ikke hvem versjon jeg skal kjøpe,hvem vil dere anbefalle?? jeg har også tenkt til å kjøpe meg en mus,men jeg er venstre hendt så jeg må ha en mus uten bøy eller med bøy til venstre. noen som har en mus å anbefalle til meg? evt: hvor jeg kan bestille dette? jeg har nå MS Optical Mouse Blue - mus, eller er den bra nok fra før? jeg skal bruke dette mest for å spille cs --Håper noen kan hjelpe meg-- Endret 26. desember 2003 av Zvamp Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Gjør som meg, dra på microplex og kjøp func musematte, og på komplett.no og kjøp microsoft intellimouse 4.0 Lenke til kommentar
Zvamp Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Gjør som meg, dra på microplex og kjøp func musematte, og på komplett.no og kjøp microsoft intellimouse 4.0 javel, er du fornøyd med dem ?? er den musa for venstre eller er det ikke noe bøy på den?? hva er pris ca?? på begge delene Endret 26. desember 2003 av Zvamp Lenke til kommentar
Zvamp Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 ingen som har en enest mus å anbefalle meg? hva med Logitech MX310 Optisk mus USB & PS-2, Retail Er det noe bra mus? funker den bra på func? Den går vel fint ann å bruke for venstre hondte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå