T.F.T Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 begynner å bli litt lei av kazaa nå, men hvilket annet program/nettsted er å annbefale for å laste ned gratisfilmer? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ehmm, og med gratisfilmer mener du selvfølgelig filmer som er freeware, altså ikke kopibeskyttet? Vel du har jo DC++ som er et godt alternativ. Står masse om det på forumet. Husk at Warez osv ikke er lov på dette forumet. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Sier kun en ting dc++ eller emule... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 ja jeg mente freeware. hvilket av forumene er det du mener? programmvare- ? Warez? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) hvor finner jeg dc++? hva er Warez? er movieflix noe bra?de fleste filmene her koster jo noe men de som er gratis... Endret 26. desember 2003 av T.F.T Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Vist du hadde giddet å søke litt, så hadde du funnet DC++ (Bruk google) Warez er noe ulovlig. Det du ikke vet har du ikke vondt av..... Lenke til kommentar
OeO Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 bittorrent, søk etter torrent. vet ikke den eksakte betydning av warez, men generell oppfatning er programvare som er ulovlig kopiert, også filmer musikk etc. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 det er ikke det at jeg ikke gidder å søke men det er det at jeg er så elendig til det; vet ikke helt villke ord jeg skal skrive for å få fram det jeg ønsker osv. skal prøve da men, tviler på at det blir noe særlig resultat. Lenke til kommentar
|Slinky| Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Er det mulig å laste ned ulåvelige ting på internett??? Stian Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Er det mulig å laste ned ulåvelige ting på internett??? Stian ja. Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Mener at jeg har hørt om en som har lastet ned noe ulovlig, men det kan godt hende at det bare er rykter..... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 alle snakker å sette opp en ruter i/for DC++. jeg har ingen ruter men et adsl modem og en switch for å dele internetten. det fungerer vel bra med det også? Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Er det mulig å laste ned ulåvelige ting på internett??? Stian hvilke år lever du i da?? Lenke til kommentar
falut Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Er det mulig å laste ned ulåvelige ting på internett??? Stian Det er mulig, men det er ikke lov. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 http://dcplusplus.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
tokki Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Er det mulig å laste ned ulåvelige ting på internett??? Stian Det er mulig, men det er ikke lov. Kan vi (kanskje det bare er meg?) få en avklaring om hva som gjelder !! Nå trodde jeg at svaret var funnet for min del, altså samme LOV i Norge som i Canada. Nordmenn har lov til å laste ned musikk og film fra nettet til eget bruk men man har ikke lov til å dele dette materiale med andre igjen.. Altså typisk huke av "disable sharing of files with other users" i kazaa etc Stemmer dette ??? Eller er det forbudt uansett ??? TCJ Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Er det mulig å laste ned ulåvelige ting på internett??? Stian Det er mulig, men det er ikke lov. Kan vi (kanskje det bare er meg?) få en avklaring om hva som gjelder !! Nå trodde jeg at svaret var funnet for min del, altså samme LOV i Norge som i Canada. Nordmenn har lov til å laste ned musikk og film fra nettet til eget bruk men man har ikke lov til å dele dette materiale med andre igjen.. Altså typisk huke av "disable sharing of files with other users" i kazaa etc Stemmer dette ??? Eller er det forbudt uansett ??? TCJ Du har rett. Du har lov til å bruke Kazaa så lenge du IKKE deler filer som er opphavsbeskyttet. Bruk av DC ++ vil da i de fleste tilfeller bli ulovlig siden du må dele filer for å kunne laste ned. Men du kan jo dele en haug med opensource programmer og en 30-40 linux distroer Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Kan noen vise et sted man kan lese denne loven? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Kan noen vise et sted man kan lese denne loven? Ikke vet jeg hvor du kan finne den, men jeg vil jo si du har fulgt ganske dårlig med hvis du ikke har fått med deg dette.... Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Kan noen vise et sted man kan lese denne loven? Ikke vet jeg hvor du kan finne den, men jeg vil jo si du har fulgt ganske dårlig med hvis du ikke har fått med deg dette.... Mulig, men det virker som de fleste er i tvil om hva som egentlig er lov. Jeg tviler på det er lov å laste ned hva man vil bare man ikke deler det,derfor jeg lurte på om noen vet om et sted man kan lese om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå