Arodem Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Begynner med med Star Wars Jedi: Fallen Order.EA er tilbake på Steam 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Det er gode nyheter. Dumt at det tok så lang tid da jeg har veldig mange spill på origin som jeg gjerne kunne hatt på Steam.. -.- Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Gode nyheter for mange. Men ikke for en viss surmaga EA hater her på Gamer som sikker ikke er like begeistret. Kommentar fra han kommer nok snart 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Dette er jo gode nyheter det Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Endelig! Kan man flytte spillene man har på Origin over på Steam på noen måte? Så jeg kan slippe Origin. Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Kjempeflott! Forhopentligvis med achivements i tillegg Lenke til kommentar
entername Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Blanda drops den nyheten her. På den eine sida er det kjekt at EA åpner opp igjen på den andre sida er det kjipt at dei kun åpner opp igjen for steam. Sitter igjen med følelsen av at det her er to monpolister som forsøker å lage seg et duopol som et tilsvar på ein konkurent som på si side bygger sitt eige monopol. Lenke til kommentar
...... Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Men er det samme løsning som hos Ubisoft, altså at man må ha den andre klienten likevel? For da er jo vitsen borte. Kjøper ikke Ubisoft-spill på PC lenger, da man blir tvunget over på UPlay-dritet selv om spillet er kjøpt via Steam. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Helt konge! de kommer til å selge langt mer. Origin blir jo brukt kun av de få som sitter igjen med BF serien og FIFA. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Men er det samme løsning som hos Ubisoft, altså at man må ha den andre klienten likevel? For da er jo vitsen borte. Kjøper ikke Ubisoft-spill på PC lenger, da man blir tvunget over på UPlay-dritet selv om spillet er kjøpt via Steam. Nei, man kan handle EA spill igjennom Steam klienten som vanlig og spille de der. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Tipp topp. Spesielt om de integrerer EA access skikkelig. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Det er vel så godt som ingen som kommer til å savne origin klienten, så det er jo supert at man kan velge den bort Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Helt konge! de kommer til å selge langt mer. Origin blir jo brukt kun av de få som sitter igjen med BF serien og FIFA. Og Sims Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Lure på om dette er et forsøk på å ta igjen alle penga da har tapt pga spilø som battlefront 2, ME Andromeda og det siste taper spillet jeg ikke husker navnet på. De håper vel at mange som blankt nekta å bruke origin vil kjøpe eldre og nye spill. 1 Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Håper det kommer åpning for å bruke Origin spill på steam etter hvert. Typ få en stram nøkkel mot deaktivering av Origin nøkkel. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Lure på om dette er et forsøk på å ta igjen alle penga da har tapt pga spilø som battlefront 2, ME Andromeda og det siste taper spillet jeg ikke husker navnet på. De håper vel at mange som blankt nekta å bruke origin vil kjøpe eldre og nye spill. Tapte ikke stort med penger på noen av de spillene. Derimot tjente de godt. Men de tjente ikke så mye som de kunne ha tjent. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 (endret) Når Jedi Fallen Order kommer ut og noen kan 100% bekrefte at jeg kan kjøpe det på Steam og ikke behøve å bruke Origin i tillegg så skal jeg kjøpe det. Edit: Står på Jedi Fallen Order sin steam side: Incorporates 3rd-party DRM: EA on-line activation and Origin client software installation and background use required. Blir da ikke å kjøpe det på steam. Ser ikke vitsen å eie det der når Origin likevel må kjøre i bakgrunnen. Endret 29. oktober 2019 av Boss-Znakemaster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Edit: Står på Jedi Fallen Order sin steam side: Incorporates 3rd-party DRM: EA on-line activation and Origin client software installation and background use required. Blir da ikke å kjøpe det på steam. Ser ikke vitsen å eie det der når Origin likevel må kjøre i bakgrunnen. Helt bak mål.. Jaja. Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Hvis jeg ikke kan få det på Epic Game Store kan det være det samme… 2 Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Steam Play / Proton for EA-spill! Bare å krysse fingrene for at det ikke er samme idiotopplegg som Ubisoft driver med, hvor du i bunn og grunn bare bruker Steam for å starte det rælet som er Uplay for så å kunne starte spillene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå