Scarvo Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Diskusjon.no har alltid vært drevet av frivillig engasjement, inkludert undertegnede. Jeg donerer gjerne en liten slant dersom det en gang trengs for å holde forumet i live 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Jeg donerer gjerne en liten slant dersom det en gang trengs for å holde forumet i live Vi har ingen løsninger på dette for øyeblikket. Den beste måten du kan bidra på nå er egentlig å forsette med å skape kvalitetsinnhold på forumet, samt rapportere større og mindre problemer du kommer over. 2 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Vi har ingen løsninger på dette for øyeblikket. Den beste måten du kan bidra på nå er egentlig å forsette med å skape kvalitetsinnhold på forumet, samt rapportere større og mindre problemer du kommer over. Det skal jeg forsøke på, selv om jeg for det meste er aktiv i den mest "forhatte" delen av forumet, lekeplassen. 2 Lenke til kommentar
Soles Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Nå må man opprette en Schibsted konto.. - - - Takk og farvel for min del. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Nå må man opprette en Schibsted konto.. - - - Takk og farvel for min del. Hei, Usikker på om du refererer til Diskusjon.no eller ikke her, men siden dette er en tråd for oppgradering av Nye Diskusjon: Du må ikke opprette en Schibsted-konto, nei. Vi benytter oss av Teknisk Ukeblad Medias påloggingssystem. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Rein nysgjerrighet, nå er jo jeg en bruker av dere. Hva med de som aldri har en bruker konto hos dere. Vil de fortsatt poste anonymt i nye oppdateringen? Jeg mener jeg har sett noe lignende i dagens Diskusjon.no. Rett meg gjerne hvis jeg husker feil. :huh: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Alle må ha konto, også de som velger å poste anonymt i enkelte deler av forumet hvor det er mulig. Ingen endringer her. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Donering er jeg også med på, men håper det vil gå an med Bitcoin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå