SkyMarshall Arts Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 (endret) For å si det sånn, jeg putta inn en 50$ i starten og fikk no ships og litt av vært, blandt annet ei nice t-sjkorte.Den t-skjorta er FULLSTENDIG utvaska nå, og det er nesten ikke mulig å se logoen lenger.Så nok om det?Edit: Det sagt er dette i teorien drømmespillet. Men det er vaporware frem til ferdigstilt for min del nå. Endret 30. oktober 2019 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 For min del så var valget veldig enkelt. Jeg er 38år, ganske lei dagens spill. Star Citizen tilbyr et space simulator som er det beste som er akkurat nå på markedet, og som jeg drar på smilebåndet av hver gang jeg spiller. Har 200+ timer ihvertfall. Kjøp av skip er jo 100% valgfritt og du får testet ut uhyre detaljerte skip før lanseringen og er med på å teste bugs og komme med forslag. For dere som sier det er en "svindel". Det er over 400 ansatte som jobber med spillet hver eneste dag og har over 2 millioner spillere. Jeg bare skjønner ikke argumentasjonen deres. Du var ca 30 når de begynte på spillet og det er fortsatt i pre-alpha tilstand. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Du var ca 30 når de begynte på spillet og det er fortsatt i pre-alpha tilstand. hehe ja det har tatt vanvittig med tid men samtidig er det et rimelig kompleks spill. Det hadde ikke gått kjappere å gitt spillet til EA for å si det sånn Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Alltid underholdende å lese kommentarene til de som VIL at spillet aldri skal bli noe av, KUN så de kan gni det i trynet på folk og si "jeg hadde rett!". PS: Jeg har backet spillet for leeeeeenge siden, fordi jeg mente det var verdt risikoen. Om det kommer ut, flott. Om det flopper, så har jeg ikke tapt mer enn jeg har råd til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå