NTB - digi Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Danske forskere mye nærmere å utvikle klimavennlig flydrivstoff Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Altså skal man sløse elkraft for å produsere hydrogen med energitap, for å så igjen tape energi i å bruke den til å lage syntetisk drivstoff som koster flesk og slipper ut akkurat samme CO2en som alminnelig Jetfuel. Høres ut som en moderne oppskrift for suksess! Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Altså skal man sløse elkraft for å produsere hydrogen med energitap, for å så igjen tape energi i å bruke den til å lage syntetisk drivstoff som koster flesk og slipper ut akkurat samme CO2en som alminnelig Jetfuel. Høres ut som en moderne oppskrift for suksess! Då har Karlsruher Institut für Technologie eit betre prosjekt med ko-elektrolyse av vassdamp og CO2 frå luft til syntesegass, som vert omdanna til syntetisk drivstoff i ein integrert prosess. Dei har klart ei verknadsgrad på 60% i eit kompakt anlegg (dvs at 60% av den elektriske energien ender som bunden i kjemisk energi), og 80% skal vere mogeleg i stor skala. Fullstendig CO2-nøytralt, so sant dei kan bruke stranda fornybar energi til produksjonen. (Om det er mogeleg i praksis å bruke stranda fornybar energi veit eg ikkje, sidan prosessen då må kunne regulerast fort mellom null og full produksjon. Det vert vel som med "grønt" hydrogen, at dei plasserer anlegget ved eit kolkraftverk og kjøper opphavsgarantiar for å grønvaske krafta.) http://www.kit.edu/kit/pi_2019_107_kohlendioxidneutrale-kraftstoffe-aus-luft-und-strom.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå