akelbo Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Konseptkunst for Shadowlands og Overwatch 2 dukket opp i Blizzard-butikken.World of Warcrafts neste utvidelse kan være avslørt Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Håper det er mye nytt i år. Og at de endelg kan bevege seg bort fra wow til andre spill. Det haster! Lenke til kommentar
zawyer9k Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Håper det er mye nytt i år. Og at de endelg kan bevege seg bort fra wow til andre spill. Det haster! Hvorfor haster det? Jeg liker World of Warcraft jeg. 4 Lenke til kommentar
jmalmin Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Shadowlands virker ikke spennede nåk for min del. Hvis dette er den nye expansionen så står jeg over tak. Lenke til kommentar
mazix Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Håper det er mye nytt i år. Og at de endelg kan bevege seg bort fra wow til andre spill. Det haster! Hvorfor haster det? Jeg liker World of Warcraft jeg. og eg gleda meg til TBC på WoW classic Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Meh, er ferdig med WoW. Blizzard får ikke ei krone av meg før Diablo 4. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Håper de snart kan gå vekk fra den jævla trauste "Her har dere 5 nye zones, generisk raid, noen nye worldquests, rep grinds og et nytt hesteskin til alliance", LYKKE TIL. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 og eg gleda meg til TBC på WoW classic Nei takk. Ødela hele WoW. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Holder meg til WOW Classic, er møkka lei hele ordinære WOW! Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Håper det er mye nytt i år. Og at de endelg kan bevege seg bort fra wow til andre spill. Det haster! Hvorfor haster det? Jeg liker World of Warcraft jeg. Det er helt ok! Men jeg mener det har blitt for mye av det samme de siste årene med alle spillene deres. De trenger nye spill, WOW kan bare vare så lenge! (15+ år er svært bra for et spill!) Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Det er helt ok! Men jeg mener det har blitt for mye av det samme de siste årene med alle spillene deres. De trenger nye spill, WOW kan bare vare så lenge! (15+ år er svært bra for et spill!) Flere timer kø på enkelte WoW Classic servere noen kvelder. Tror du må vente lenge. Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Håper det er mye nytt i år. Og at de endelg kan bevege seg bort fra wow til andre spill. Det haster! Føler du deg truet av at det finnes spill som du selv ikke liker? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 (endret) Føler du deg truet av at det finnes spill som du selv ikke liker?Hvorfor spør du om det? Jeg er enig med ham i at Blizzard burde forsøke nye spill. Dessverre (vil jeg si) ble WoW så populært at hele Warcraft-serien stagnerte. At det aldri kom noe Warcraft 4 har nok sammenheng med WoW. At vi i stedet får Warcraft 3 Reforged har sammenheng med WoW. Det hadde vært kjekt med noe helt nytt. Selv om jeg koser meg med WoW Classic. Endret 31. oktober 2019 av Donkey Kong Lenke til kommentar
kodama Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Håper det er mye nytt i år. Og at de endelg kan bevege seg bort fra wow til andre spill. Det haster! Hvorfor haster det? Jeg liker World of Warcraft jeg. Det er helt ok! Men jeg mener det har blitt for mye av det samme de siste årene med alle spillene deres. De trenger nye spill, WOW kan bare vare så lenge! (15+ år er svært bra for et spill!) Jeg hadde gledet meg mye mer til noe lignende WoW "2", siden mye av systemet til WoW er bare utdatert. MMO-formelen var fantastisk i 2004, men den er bare for gammeldags nå, det føles ikke like innlevende lenger å spille. Hvis de ikke kan få det til i en MMO, så kan de bevege seg vekk fra sjangeren og bringe Warcraft tilbake. Jeg liker bare ikke tanken på at WoW fortsatt er MMO-standard fordi vi mangler et bedre alternativ, hele 15 år etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå