Empress Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Heisann, bare kjøpte noen billige hodetelefoner fra philips, men problemet er at lyden er litt lav, prøvde å laste ned equalizere men de fungerte ikke, har sett over alle lydinstillinger på dataen også, ingenting får lyden opp, hva gjør jeg? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Du kjøper nye med bedre kvalitet, fortrinnsvis med USB tilkobling. Lenke til kommentar
Empress Skrevet 28. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2019 Du kjøper nye med bedre kvalitet, fortrinnsvis med USB tilkobling. Sikker på at usb er bedre enn minijack? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Sikker på at usb er bedre enn minijack? Min personlige erfaring er at USB er bedre. Når maskinene blir gamle, er ofte stereo-jack-pluggen et svakt punkt. Dessuten innehar hodetelefoner med USB-tilkobling sitt eget "lyd-kort" (egentlig en D/A converter) slik at lydkortet på maskinen/hovedkortet vil ikke lenger være en feilkilde om du får dårlig lydkvalitet. 2 Lenke til kommentar
Empress Skrevet 29. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2019 Min personlige erfaring er at USB er bedre. Når maskinene blir gamle, er ofte stereo-jack-pluggen et svakt punkt. Dessuten innehar hodetelefoner med USB-tilkobling sitt eget "lyd-kort" (egentlig en D/A converter) slik at lydkortet på maskinen/hovedkortet vil ikke lenger være en feilkilde om du får dårlig lydkvalitet. Da får jeg prøve det, takk igjen Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Da får'u ikke kobla'n til telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå