Seawanderer Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Har fått tillatelse av politiet til å sette opp 1 stk overvåkningskamera for å få bukt med et par pøbler og "diverse" på sommertiden... Har et hus i enden av en gate, så jeg blir ikke å få med noe "offentlig" ei heller naboens eiendom (godt forhold med naboen, så de synes det bare er bra at jeg setter opp kameraet uansett), kun min egen hage. Problemet er at det blir svært ofte -30 og kaldere her i nord, så det hadde så absolutt vært en fordel med et kamera som faktisk tåler såpass kulde. Er viltkamera et alternativ da, kanskje? Hadde vært svært høvelig om kameraet hadde "night vision"-modus også. Budsjett: ca. 2000kr. Kanskje et kamera som fanger noe når det er bevegelse fremfor kontinuerlig filming? Minimum Full HD. Finnes det noen kameraforslag, mon tro? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 På jobben har vi mange slike (link under) med meget god bildekvalitet etter min mening. En del over i pris, men IP66 og tåler ned til -30. https://www.axis.com/sv-se/products/axis-m2025-le Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 www.foscam.no tror de fleste utendørskameraene der skal fungere. Uansett så er det vel datatilsynet som må gi lov, ikke politiet. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Uten å kjenne helt til detaljene høres det ut som om dette er godt innenfor Datatilsynets retningslinjer. https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/overvaking-og-sporing/kameraovervaking/hvor-er-kameraovervaking-lov/ Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Har ring.com sitt ringeklokke kamera, det står ute i midt troms gjennom vinteren og duger godt. Vil tro at sikkerhetskamera demmes fungerer vell så godt. Det får du med strøm og på batteri, veldig grei app Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå