akelbo Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Kojima bekrefter lansering til sommeren.Death Stranding kommer til PC neste år Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Det er jo hyggelig 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Fette nais. Venter til neste sommer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Mest trolig på Epic sin butikk Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Mest trolig på Epic sin butikk Dette blir Epic uansett hehe jeg er ikke noen stor fan av mannen eller spillene hans. Uten at jeg har noe negativt forhold til de. Synes som alle andre at death stranding ser helt sykt rart ut. Men Alt jeg ser av det oser stemning og mystisk. Liker tanker på å leke postman i en super rar post apocalypse verden jeg Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Da får vi vente å se hva i all verden dette handler om da.. Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Garantert Epic Store Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Tro om det kommer ny versjon hvert år, som med feks Farming Simulator? Death Stranding 2021, nå med den nye DHL logoen! Lenke til kommentar
Cyberfictional Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Mest trolig på Epic sin butikk Dette blir Epic uansett hehe jeg er ikke noen stor fan av mannen eller spillene hans. Uten at jeg har noe negativt forhold til de. Synes som alle andre at death stranding ser helt sykt rart ut. Men Alt jeg ser av det oser stemning og mystisk. Liker tanker på å leke postman i en super rar post apocalypse verden jeg Garantert Epic Store Tvilsomt. Kojima er svært godt involvert i internet og han er kjent for å ta valg som er til fordel for brukerne. Det er ingen tvil om at han vet hva folk tenker om Epic Store og at Steam faller i best smak hos de aller fleste som spiller på PC-plattformen. Jeg tipper at spillet kommer til begge plattformer på akkurat samme tidspunkt. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Mest trolig på Epic sin butikk Dette blir Epic uansett hehe jeg er ikke noen stor fan av mannen eller spillene hans. Uten at jeg har noe negativt forhold til de. Synes som alle andre at death stranding ser helt sykt rart ut. Men Alt jeg ser av det oser stemning og mystisk. Liker tanker på å leke postman i en super rar post apocalypse verden jeg Garantert Epic Store Tvilsomt. Kojima er svært godt involvert i internet og han er kjent for å ta valg som er til fordel for brukerne. Det er ingen tvil om at han vet hva folk tenker om Epic Store og at Steam faller i best smak hos de aller fleste som spiller på PC-plattformen. Jeg tipper at spillet kommer til begge plattformer på akkurat samme tidspunkt. Hvilke tiltak er Kojima kjent for å ta som er til fordel for forbrukeren? Jeg har ikke noen eksempler på hverken for eller imot. Et nyoppstartet studio som KojiPro har sikkert godt av litt pengehjelp fra Epic. Forøvrig ser jeg ikke på det som forbrukerfiendtlig å utelukkende lansere spillet sitt på Epic Store heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå