AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 hei. Nesten hver dag, uten unntak, så våkner jeg opp og føler meg HELT jævlig. Frustrerende. Sover ofte 10t+++, kanskje jeg burde prøve å begrense meg til 8t? Er bare så vanskelig å stå opp, sover gjennom alarmen som regel. Drikker nok vann. Legger meg til faste tider, spiser sunt, er i fysisk aktivitet, har bra miljø på soverommet. Er ung. Hjelp?! (jeg drikker ikke alkohol en gang, men har gjort det noen ganger i fortiden.) Anonymous poster hash: 54ed9...f1e Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Jeg får også en lignende følelse om jeg sover så lenge. Jeg begynte også og legge meg til faste tider, men også stå opp til faste tider, etter en stund med dette så ble det bedre. så du sover nok for lenge 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Du sover for lenge. https://www.wired.com/2014/07/whats-up-with-that-why-does-sleeping-in-just-make-me-more-tired/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå