Lanka Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ---> Kaoz Azz <--- Måtte Le Litt Da Jeg Først Så Den. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hehe.. disse var bra. -------------------------------------- Your body odor is offensive Yu Stin Ki -------------------------------------- I am not guilty! Wai Hang Mi? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 haha, den var bra! Lenke til kommentar
bokperm Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvor genialt!!! - I bumped into a coffee table Ai Bang Mai Ni - Den kommer til å leve lenge... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Tenkte å legge denne ut, men et søk viste seg at jeg ikke var først ute. Men den er så bra at den fortjener en bump! Edit: Min ordbok har riktignok noen ekstra: >>>1) That's not right ........................................Sum Ting Wong >>>2) Are you harboring a fugitive?...................... .Hu Yu Hai Ding >>>3) See me ASAP....................................... ...Kum Hia Nao >>>4) Stupid Man .............................................Dum Fuk >>>5) Small Horse ............................................Tai Ni Po Ni >>>6) Did you go to the beach?............................ Wai Yu So Tan >>>7) I bumped into a coffee table.........................Ai Bang Mai Fa Kin Ni >>>8) I think you need a face lift ...........................Chin Tu Fat >>>9) It's very dark in here.................................. Wao So Dim >>>10) I thought you were on a diet .......................Wai Yu Mun Ching >>>11) This is a tow away zone?.............................No Pah King >>>12) Our meeting is scheduled for next week ..........Wai Yu Kum Nao >>>13) Staying out of sight ..................................Lei Ying Lo >>>14) He's cleaning his automobile .........................Wa Shing Ka >>>15) Your body odor is offensive .........................Yu Stin Ki Pu >>>16) Great ...................................................Fa Kin Su Pah Endret 20. mai 2006 av krister461 Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 hahaha, genialt. det beste er at man kan lage de selv. selv om noen er dårlige. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg kan ssi 2 cola! du sier ljange cøla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå