akelbo Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Ny rapport hevder utvikleren vil vise frem historiebaserte samarbeidsoppdrag og ny modus.– Blizzard skal avduke Overwatch 2 på Blizzcon Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Hmm. Blizzard står litt på stedet hvil for tiden. De har lite nytt å by på. De lager stort sett sine forrige hits på nytt. Håper de har noe å vise frem og at det faktisk er mye nytt både for OW2 og eventuelt D4. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Lurer på hvordan de gjør det. Blir det en betalt dlc? Et helt nytt spill? Bare en oppdatering? Ettersom spillet fortsatt er på 1.4 så kan vel en 2.0 oppdateringer være på vei. Hadde vært dumt for Nintendo om det var snakk om et nytt spill. Var vel også snakk om at noen av de "snille" karakterene skulle gå over til talon. Lenke til kommentar
disk Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Overwatch slik det er i dag fenger meg ikke nok til å gidde. Eg håper likevel OW2 hadde blitt bra og artig. Problemet er at eg har null tillit til Blizzard. Å starte med et slikt spill i dag krever at du dedikerer deg på å bli god på dette, og det er jo jævlig kjedelig når blizzard har problemer med å holde esports hjulene i gang slikt at hele skiten bare dør ut via flere rare avgjørelser i form av dårlig balansering, dlc og annet tull som skremmer folk bort. Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 For mobil? Hahaha! første jeg tenkte på selv når jeg så det Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Overwatch, Battle Royale. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Plot twist: Det er Overwatch 2, men kun på mobil og free to play. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå