Messias^ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 HEI! jeg har litt ptoblemer med å skjønne dette med klokking... jeg har fått beskjed om å sette opp fsb i bios men den går ikke høyere enn 166.... så sier noen at jeg må sette opp volten oxo... men hvor setter jeg opp den??? eventuelt hvor mye???? PLZ HJELP! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Les nybegynnerguidene hos overklokking.no. Der får du en grundig innføring hva overklokking er og hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 ok takk Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Noen TYPE av hovedkortene er innebygd automatisk C-Volt skifting. Så den stille Volten av seg selv ved ulike hastighet.komme ann på hvilket Hk du har? Endret 26. desember 2003 av chakl Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 synest guiden på siden sier alt om hvordan OK funker, men ikke hvordan du gjør det, og hvorvidt det er trygt.. det var min oppfattning når jeg fant overklokking.no for første gang Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 synest guiden på siden sier alt om hvordan OK funker, men ikke hvordan du gjør det, og hvorvidt det er trygt.. det var min oppfattning når jeg fant overklokking.no for første gang Eg er hel enig med deg..Overklokking.no viser oss ikke om hvordan vi gjør det(viser heller ikke bilder) men bare grunnleggende "Hvordan det funker og sånt" Eg er selv newbie..men etterdu har lest gjennom bedre Overclock sider.så blir du PROFF Så gå innom engelske sider: http://www.tomshardware.com http://www.devhardware.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå