olavrb Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 (endret) Edit: Borettslaget byttet ut alle vinduer et par år etter jeg lagde denne posten, så ble aldri noe av. --- Jeg bor i en blokk hvor vinduer og balkongdør er av typen Drammen Klimalux 2-85. Disse er fort 20-30 år gamle. Finner ikke ut hvem som produserte de, og med det heller ikke hvem som kan ha reservedeler/ slitedeler. Tetningslistene begynner å dra på åra, og er blitt ganske harde. De er innfelt i selve karmen, og er av silikon eller gummi, så tror ikke vanlige tetningslister fra typ Biltema blir så bra. Noen som har noe tips på hvor jeg kan få tak i noe slikt? Pluss om noen kjenner til litt relevant historie fra hvem som leverte disse vinduene for x antall år siden. Endret 14. november av olavrb Lenke til kommentar
Kose Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Du fant ikke noe reservedeler på dette? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Ta med en bit list til forhandler av vinduer, de har flere på lager. Så kjøper du f.eks 10-15 meter eller så mye du trenger. Jeg handlet på Tore Ligaard. Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 14. november Forfatter Del Skrevet 14. november @Kose: Borettslaget byttet vinduer noen år etter jeg posta dette. Gjorde ikke noe mer med de gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå