PC^2020 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg har mange kjøleribber liggende her, så jeg tenkte det at ... jeg kanskje kunen skjere dem ut i biter å lime på minne på skjermkortet, noen som har erfaringer, eller vet om det duger, det er for det meste cpu kjølere.. sorry fant ikke kamera... Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Klart det duger, bare prøv å få bitene nokså like, slik at kjøle-effekten blir temmelig lik. Vet ikke om det er så viktig, men skader vel ikke. Da ser det kanskje litt bedre ut også. Du bør også passe på å få kontaktflaten mellom kjøleribben og rammen til å bli veldig slett. Puss bra (på kjøleribben altså )! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 hehe, ja fordi jeg har bestilt vannkjøling, så tenkte heg det at minne kunne trenge kjøling så liker jeg å gjøre ting selv, så da får ejg kutte til kjølerne selv. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Gjort dette selv. Funker helt fint. Du får klokket de litt lengre, men ikke så alt for mye. Hjelper mye om du får en vifte til å blåse på de. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 ok, fordi det er litt idiotisk å ha vannkjøling på GPU og ikke på minne.... Lenke til kommentar
litjkarn Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 kjøleribber på ram`en på skjermkortett her til jeg en gang får laget meg no kjøleblokk til ramen. Lenke til kommentar
litjkarn Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) dobbelpost takket være treg linje hos firstmile i natt Endret 5. januar 2004 av litjkarn Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det fungerer utmerket, jeg laget noen selv (laget også en guide på det) men jeg vil ikke poste addressen. Blir vel kicka på huet og ræva ut av dette forumet om jeg skriver den. Men ja, det funker fint. Bruk en baulfilsag eller noe, åså lager du små kuber på 1x1cm som du etter å ha delt opp, plansliper. Deretter er det bare å kline på Artic aluminat thermal adesive og dermed har du skaffet/laget deg gode og billige skjøleribber. Sørg for at finnene er lange da, så kan du bøye dem ut litt (som en blomst om du skjønner). Det gir enda bedre kjøling. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå