Lami Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Hei, Skal betale for noen netter for en leilighet i London i begynnelsen av januar i forbindelse med ferie. Greia er at selger/host tar kun i mot betaling med bankoverføring. Og adressen er i Spania. Hvordan gjør man det med forsikring? Er det noen måte å bruke Revolut, Curve eller Payr, eller annet, som lar meg overføre med kredittkort slik at man får forsikring? Takk for svar Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2019 Høres shady ut. Jepp, det var helt riktig. Kort oppsummert: Bildene til leiligheten var hentet fra et hus en annen plass i London, til £10 mill. Fyren hadde leilighet på Booking.com og jeg hadde faktisk bestilt den men sto at man måtte sende mail til fyren fordi han hadde denne leiligheten ute en annen plass og - sa han. Enden på visa er at Booking.com skal sende dette til Politiet, leiligheten er borte fra booking, jeg fikk goodwill på noen euro, og det er sendt epost til den spanske banken som denne svindleren bruker. Navnet og adressen på personen som sto i bank-infoen var falskt og og adressen var til en matbutikk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå