enavokadopåvilleveier Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Hallo Jeg har blitt betatt av en fyr som jeg ser nå og da på lesesalen, men som jeg ikke kjenner eller har noen felles venner med. Så betatt at jeg leter etter tegn på at interessen er gjensidig, haha. Jeg har bemerket meg at han ofte ser mot min retning og holder øyekontakten mens han smiler når jeg tar han i å se på meg, men det kan jo bare være helt tilfeldig. Traff han i kantinen i køen for noen dager siden. Vi sa hei, og han ble stående å se på meg av en eller annen grunn før han sa hadet. Usikker på om jeg skal legge noe i dette? Haha. Føler meg patetisk, men flørter vi? Har lyst å bli bedre kjent med han, men ønsker ikke å drite meg ut om han ikke mener noe med dette. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Shruggie Skrevet 27. oktober 2019 Populært innlegg Del Skrevet 27. oktober 2019 Spør hva han studerer. Spør hva han gjorde i helga. Spør hva han heter. Herregud, bare spør ham om noe 10 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Det Shruggie sa. Og hvorfor er det å bli kjent med et nytt menneske å drite seg ut om han så ikke skulle være interessert i noe mer? Jeg ble kjent med mange jenter på lesesalen og det begynte som regel nettopp slik du beskriver det. De færreste av disse ble kjærester, men hyggelig var det uansett. 1 Lenke til kommentar
enavokadopåvilleveier Skrevet 27. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2019 De færreste av disse ble kjærester, men hyggelig var det uansett. Haha, unnskyld meg? Jeg vet ikke med deg, men jeg blir ikke venner med en fyr jeg er seksuelt interessert i. Jeg kommer ikke til å prøve meg om han ikke er interessert. 1 Lenke til kommentar
enavokadopåvilleveier Skrevet 27. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2019 Men skal prøve å få i gang en samtale neste gang jeg ser han! 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Vær direkte. Ikke gå rundt grøt. Ikke prøv å manipulere. Ikke overdrive deg selv og gjøre deg til noen du ikke er. Ikke ta det tungt om dere ikke passer sammen (han ikke er interessert). Første spørsmål; er du singel? Neste spørsmål; vil du finne på noe med meg? Det er faktisk ikke vanskeligere. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Haha, unnskyld meg? Jeg vet ikke med deg, men jeg blir ikke venner med en fyr jeg er seksuelt interessert i. Jeg kommer ikke til å prøve meg om han ikke er interessert. Hvis ikke du vet at han har kjæreste, vet du jo ikke om han er interessert før du prøver deg. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Haha, unnskyld meg? Jeg vet ikke med deg, men jeg blir ikke venner med en fyr jeg er seksuelt interessert i. Jeg kommer ikke til å prøve meg om han ikke er interessert. Og hvor sa jeg at dere skulle bli platoniske bestevenner? Poenget mitt var ikke noe annet enn at jeg fikk mange bekjentskaper hvor jeg ikke nødvendigvis hadde interesse av noe mer, men synes det var hyggelig allikevel. Siden du ikke virker å være interessert i å gjøre noen egne fremstøt, så må du bare passe på å smile, gi blikkontakt og gjøre deg tilgjengelig og slik håpe at han tar initiativ. 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Han er vel nervøs og usikker. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Gå og sett deg på fanget hans. Han har sikkert ikke noe i mot det. 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Det var ei jente som skulle på en buss til Tasserud. Hun var sen og ramlet forfjamsa ned i fanget på en eldre mann. "Sitter jeg på bussen til Tasserud", spurte hun fortumlet, "Nei", svarte den eldre herren, "Det gjør du nok ikke. Men du sitter på tassen til Busserud!" ^^ Henry fra Mot i brøstet ^^ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Gå og sett deg på fanget hans. Han har sikkert ikke noe i mot det. I det minste finner hun ut om han er interessert eller ikke. Det verste som kan skje er at han ikke er interessert og ber henne finne en annen plass. 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 I det minste finner hun ut om han er interessert eller ikke. Det verste som kan skje er at han ikke er interessert og ber henne finne en annen plass. Så det er altså syretesten for om en mann er interessert eller ei? Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Vel? Ble det romantikk? Lenke til kommentar
enavokadopåvilleveier Skrevet 15. november 2019 Forfatter Del Skrevet 15. november 2019 DukeRichelieu skrev (På 10.11.2019 den 20.17): Vel? Ble det romantikk? Hei! Har ikke sett han på noen dager nå. Sist vi traff hverandre, var det den samme holde-blikkontakt-lenge-og-smile-greia. Jeg er nok litt for feig. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 enavokadopåvilleveier skrev (4 timer siden): Hei! Har ikke sett han på noen dager nå. Sist vi traff hverandre, var det den samme holde-blikkontakt-lenge-og-smile-greia. Jeg er nok litt for feig. Han også tydeligvis? :) Lenke til kommentar
enavokadopåvilleveier Skrevet 15. november 2019 Forfatter Del Skrevet 15. november 2019 DukeRichelieu skrev (19 minutter siden): Han også tydeligvis? Kanskje det. Trenger mer tydelig signaler fra han enn dette. Hadde jeg visst at han var interessert, hadde jeg gjort et fremstøt. ? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Får si som'n Gandalf når Elrond sier til'n at det kan være farlig å vekke dragen, "It is also dangerous to do nothing!" Det er også farlig å ikke gjøre noe. Sier Lemmy også det; "Alle ser ut til å være opptatt av sikkerhet/trygghet. Men ingenting er trygt, hver gang du går ut av huset ditt er du sårbar. Du er tommer fra å snuble under en buss, eller noen slår deg i hodet for penga dine. Ingenting er trygt." Så du kan like gjerne slå til først som sist. Ellers risikerer du å ende opp ensom. Om ikke annet er det fin psykososial trening for deg. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 enavokadopåvilleveier skrev (18 timer siden): Kanskje det. Trenger mer tydelig signaler fra han enn dette. Hadde jeg visst at han var interessert, hadde jeg gjort et fremstøt. ? Om du venter på at en norsk mann skal ta kontakt i edru tilstand, så kan du risikere å vente veldig lenge. 1 Lenke til kommentar
Allinuse Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Ser du noenlunde pen ut? Hvis svaret er ja, gå bort til han og hvisk inn i øret hans "jeg har lyst på deg, bli med meg hjem nå". Har hørt akkurat de ordene selv og takket ja på sekundet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå