AnonymDiskusjon Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Hei! Av nysgjerrighet så så jeg litt i kjernejournalen min, hvor jeg så at jeg var hos bup for ca 6-7 år siden. Husker ca ingenting av dette, så spurte moren min om dette. Hun sa at jeg hadde nektet å komme tilbake etter at de ville filme behandlingen min? Høres dette sannsynlig ut? Hvorfor gjør de det? Eller husker hun kanskje feil? Anonymous poster hash: deb88...738 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 (endret) Nei, hun husker nok ikke feil.Det er ikke uvanlig at noe av sesjonene på BUP blir filmet/ tatt lydopptak av. Dette gjelder spesielt der helsepersonell som behandler, er under utdanning/spesialisering. Hensikten med filmingen er at den som er under utdanning siden ser gjennom opptaket sammen med en veileder/sensor som da gir evaluerer prestasjonene. For at det skal kunne foretas opptak må både foresatte og barn over 12 år, samtykke. Opptakene skal siden makuleres. Endret 26. oktober 2019 av Skandinav 2 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Sikker på at det var kjernejournalen og ikke pasientjournalen? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2019 Sikker på at det var kjernejournalen og ikke pasientjournalen? Jepp. Har kun fra polikliniske besøk i pasientjournalen Anonymous poster hash: deb88...738 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå