AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Hei! Går på antidepressiva som jeg startet på for nøyaktig en månede siden (innså jeg). Men har tatt litt mer enn jeg egentlig skulle i denne perioden, så har brukt opp pillene tidligere enn det jeg "egentlig skal". Ser at jeg har 3 reiterasjoner på denne medisinen, kan jeg bare gå og hente ut en ny boks selv om det ikke har gått så lang tid? Anonymous poster hash: 316ab...f2a Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Ja, du kan. Om du burde det er en annen sak.Hold deg til dosen din, ellers burde du ikke ta dem. Du tar dem ikke på en forsvarlig måte. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 For mange reseptbelagte medikamenter kan man ikke ta ut mer enn det som dekker forventet forbruk. Om dette gjelder for din medisin vet jeg ikke, men det er ikke usannsynlig. Det vil ikke få noen konsekvenser om du går på apoteket og spør om du kan få ta ut mer. Du bør snakke med legen om du ikke kan eller klare å holde deg til den dosen som er satt av legen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå