Luakon Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Jeg har aldri brukt diagnoseverktøy før og ønsker å kjøpe diagnoseverktøy for passaten 2010 og evt bruker på andre biler som bmw, audi etc... Jeg har sett på autel maxidiag md808 pro, men er litt usikker. Hva tenker dere jeg burde kjøpe? Skal bruke til basic feilsøking, sletting, lesing og rensing av pdf og reseting av komponenter Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 (endret) Uten at jeg skal påstå at det er det beste en får for penger, vet jeg at Autel er et nokså anerkjent merke i diagnose-verden, så jeg tviler på du bommer fælt. Vet om flere uavhengige bilverksteder som bruker Autel. Endret 25. oktober 2019 av Habla Møberg Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 (endret) Jeg har flere diagnoseapparater for feilsøkning på kjøretøy her. Det man må huske på er at det som fungerer bra på ett merke kan fungere mindre bra på ett annet. Den jeg sålangt er mest fornøyd med per dags dato er en Autel MK808. Så ikke poenget å bla opp mer for en som hadde trådløs tilkobling til adapteret da kabel fungerer meget bra. Rask tablet er det og får lest ut alt fra girkasse, motor m.m. Programere dyser, legge til fjernkontroller har gått uten problemer og får tatt utskrift ved at man har lagt inn program på laptop som er koblet på samme nettverk som tablet. Har også tatt tvungen regenerering av dpf på bil også. Endret 25. oktober 2019 av Rolf_X 1 Lenke til kommentar
Luakon Skrevet 31. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2019 Jeg har flere diagnoseapparater for feilsøkning på kjøretøy her. Det man må huske på er at det som fungerer bra på ett merke kan fungere mindre bra på ett annet. Den jeg sålangt er mest fornøyd med per dags dato er en Autel MK808. Så ikke poenget å bla opp mer for en som hadde trådløs tilkobling til adapteret da kabel fungerer meget bra. Rask tablet er det og får lest ut alt fra girkasse, motor m.m. Programere dyser, legge til fjernkontroller har gått uten problemer og får tatt utskrift ved at man har lagt inn program på laptop som er koblet på samme nettverk som tablet. Har også tatt tvungen regenerering av dpf på bil også. Takk for hjelpen, da vet jeg hva jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
Luakon Skrevet 31. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2019 Uten at jeg skal påstå at det er det beste en får for penger, vet jeg at Autel er et nokså anerkjent merke i diagnose-verden, så jeg tviler på du bommer fælt. Vet om flere uavhengige bilverksteder som bruker Autel. Takk for hjelpen. Har sett en del verksteder som bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå