Niklasp Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Netflix tester etterlengtet funksjon Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Aldri hørt om en eneste person som har ønsket seg dette sp kan umulig være så "etterlengtet" 8 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Mulig jeg har blitt for gammel, for jeg skjønner ikke poenget. Ja til nød kan jeg forstå det på enkelte drama film/serie hvor handlingen rett og slett går for sakte, men det vil vel gjøre at samtalene blir hakkete? Og ja greit om det er en veldig spennende scene man gjerne skulle hatt med seg litt mer detaljer i, det har hendt meg, da har jeg sett scenen 2-3 ganger så er jeg fornøyd. Kan ikke tenke meg filmskaperne ønsker dette. De har sittet mangfoldige timer for å produsere filmen akkurat slik de ønsker vi skal se den, bare for at folk skal øke avspillingshastigheten så de rekker å se ferdig filmen før de må rekke noe "viktigere". 2 Lenke til kommentar
Markus98h Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Pleier på El Chapo serien kalt «Narcos», når de snakker spansk (av og til i videoen) så må jeg lese teksten, men jeg har lese problemer så pleier alltid p ha 1/3 igjen av teksten å lese, men det går for fort for meg. Har prøvd 0.75 på YouTube, føles litt for sakte. Skulle ønske de hadde 0.85 ellerno. 1 Lenke til kommentar
CmdrKeen Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Dere som aldri kunne tenke dere (men likevel kommenterer): Hører dere podcast i normal hastighet også? Madness! 1 Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Dere som aldri kunne tenke dere (men likevel kommenterer): Hører dere podcast i normal hastighet også? Madness! Hvem er det som har kommentert at de aldri kunne tenke seg dette? Jeg ser ingen, kun noen som ikke skjønner poenget. 1 Lenke til kommentar
Eikenøtta Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Jeg ønsker meg en ny funksjon ala Hopp over intro. En knapp for å hoppe over kleine sex-scener hadde vært gull. 2 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Men mulighet til å slå av autoavspilling av trailere, det gidder de ikke å gi oss... 4 Lenke til kommentar
Holyfrey Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Totalt unødvendig funksjon. Det er mange viktigere ting som faktisk kundene vil ha. Lenke til kommentar
Kvagram Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Jeg foretrekker hastighet x1.1 Jeg har binga mye med VLC, som tilbyr denne hastigheten.Når jeg ser på ting i den hastigheten så merker jeg knapt at det går fortere. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Dere som aldri kunne tenke dere (men likevel kommenterer): Hører dere podcast i normal hastighet også? Madness! Podcast går som regel i 1.4/1.5x hastighet. Avspilling i normal hastighet høres ut som narkomane har tatt over showet. På youtube kan jeg gjerne sette opp hastighet på videoer om det f.eks er læringsvideoer eller ren info. Men på serier og filmer foretrekker jeg fortsatt normal hastighet. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå