AfterGlow Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Alt kan skje i Kojimas nye spill.Nå dukker den kjente talkshow-verten Conan O'Brian også opp i Death Stranding Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Får mindre og mindre lysst til å spille denne postmannsimulatoren jo mer jeg får vite om den Lenke til kommentar
Iki Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Får mindre og mindre lysst til å spille denne postmannsimulatoren jo mer jeg får vite om den Er det så ille at de legger inn et easter egg? 3 Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Får mindre og mindre lysst til å spille denne postmannsimulatoren jo mer jeg får vite om den Jaja, alle for enhver smak.. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Gleder meg til å se denne filmen. 1 Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Gleder meg til å se denne filmen. Gleder meg til lese fremtidig kommentarer på artikler om dette spillet fra deg fremover ? 1 Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Kom over et postmann simulator spill til de som måtte ønske seg det. Litt om spillet: Install delivery boy bike rider. This awesome 3d postman simulator game provides you a great chance to become a on time delievery boy. In this on time delievery boy simulator game you have to play as a private courier service. Here is chance to live your dream of playing 3d delievery boy game. How to play Postman Delivery Sim: - Use steering to control the direction - Use brake and race controls to control the speed of vehicle - Progress in the multiple levels - Update your vehicle after earning money Install this 3d postman simulator game and enjoy 3d delievery boy game! Be a real on time delievery boy. If you liked playing Postman Delivery Sim then do leave a review for our game. Link:https://play.google.com/store/apps/details?id=postman.delivery.boy&hl=en_US Til dere andre så ser jeg fortsatt frem til hva Kojima har skapt her. Om det faller i smak får tiden vise Lenke til kommentar
Hengeleppa Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Håper på en "Clueless Gamer" episode med dette spillet nå 1 Lenke til kommentar
ingolf23 Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Sånn skjedde det 3 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 WOW! Da må jeg definitivt kjøpe dette! er hva Kojima håper at folk skal tenke. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Dette er jo fantastisk! Hahah Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Gleder meg til lese fremtidig kommentarer på artikler om dette spillet fra deg fremover ? Flott. Jeg kommer nok til å kommentere siden jeg kommer til å ha opplevd spiller jeg også. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Gleder meg til å se denne filmen. Nå var det vel kun den absolutt letteste vanskelighetsgraden som skulle fungere som en slags film. Vi har allerede sett at det er en stor del gameplay, inkludert skyting, kjøring, sniking og mer. 1 Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 (endret) Morsomt å se hvordan folk kaller det postmannsimulator og en film bare fordi de har sett noen fragmenter av spillet.Kan dere ikke heller klage når spillet faktisk er ute og det isåfall kan begrunnes på bakgrunn av noe relevant?Jeg kan si at jeg ikke sitrer etter å spille dette selv etter hva jeg har sett, men jeg skjønner at jeg ikke har sett nok til å gjøre meg opp noen mening om det er kjedelig eller ikke, utifra noen små klipp og nærmest ingen skriftlig informasjon. Og at Kojima har god trackrecord iallefall hos meg. Endret 26. oktober 2019 av Paulex 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Morsomt å se hvordan folk kaller det postmannsimulator og en film bare fordi de har sett noen fragmenter av spillet. Kan dere ikke heller klage når spillet faktisk er ute og det isåfall kan begrunnes på bakgrunn av noe relevant? Jeg kan si at jeg ikke sitrer etter å spille dette selv etter hva jeg har sett, men jeg skjønner at jeg ikke har sett nok til å gjøre meg opp noen mening om det er kjedelig eller ikke, utifra noen små klipp og nærmest ingen skriftlig informasjon. Og at Kojima har god trackrecord iallefall hos meg. Jeg klager ikke jeg ihvertfall. Når Kojima selv går ut og sier at spillet kan oppleves som en film så antar jeg at han snakker sant, og at det da er like greit å bare se "filmen" på YouTube eller lignende. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 (endret) at det da er like greit å bare se "filmen" på YouTube eller lignende. Det kan du jo med alle spill med singleplayer. Folk streamer de hele tiden. Skjønner virkelig ikke problemet du har med at de har laget en "super-easy" mode. Endret 27. oktober 2019 av Comma Chameleon 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå